Zo veel vragen... Wie kan me helpen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door namoli, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    Beste,

Ik ben weeral voor de 2de keer opgenomen in het ziekenhuis. 1ste keer bloeding op 11weken en nu hevige buikpijn op 24 weken.
    Na onderzoek bleek dat ik al voorweeën had, 1 cm ontsluiting en een verkorte baarmoederhals. Ook werd er een blaasontsteking ontdekt (wist er helemaal niets van, geen symptomen) ook uit mijn bloedresultaat bleek er een infectie te zijn. (ik denk dat dat te wijten is dat mijn wijsheidstand aan het doorkomen is wat veel pijn doet) ik heb nu een weeënremmer gekregen namelijk adalat wat eigenlijk oorspronkelijk wordt gebruikt bij hoge bloeddruk. Maar ik heb een lage bloeddruk.

Wat zijn de resultaten van het medicijn adalat want kan op het internet niet echt is vinden. In de bijsluiter staat: niet nemen tijdens de zwangerschap... heeft dit effecten op de baby??

Hoe kan het aflopen met een verkorte baarmoederhals en ontsluiting zo vroeg in de zwangerschap?

Kan je wijsheidstanden laten trekken tijdens de zwangerschap? Had gelezen dat de tandarts dit te zeerste afraad. Maar ik heb zoveel pijn en slik dat ook nog dalfagan voor de pijn. Ik kan bijna niets meer eten.

Sorry voor zoveel vragen maar ben echt wanhopig ongerust en mijn gyn geeft niet veel informatie....

Alvast bedankt

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

De vraag met adalat moet je aan jou behandelde gynaecoloog vragen, dat weet ik ook niet.

Het kan twee kanten op gaan, het kan zijn dat je gaat bevallen maar het kan ook zijn dat de remming aanslaat en je de zwangerschap gewoon volledig uitloopt. Dat is echt afwachten.

Ja je kan de tanden laten trekken maar wel aangeven dat je zwanger bent zodat ze de verdoving aan kunnen passen die mag in de zwangerschap.

Strekte & succes en ik hoop dat die kleine nog lang in jou buik blijft zitten.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina