Hoi ik ben dus voor de eerste keer naar een gyn. geweest en de dokter vertelde me dat mijn eierstokken niet werkte...wrss door men gewicht zei hij dan.ik zou weinig tot geen eiersprongen hebben.Maar hij heeft alleen een inwendige echo gedaan dus mag je dan dit zomaar zeggen en vooronderstellen dat het je gewicht is?Ik weeg nu 88 kilo dat is veel maar niet superveel. dus ben wat in de war.wat houdt dit in,wat is er precies aan de hand,waarom,kan dit meer zijn dan door overgewicht ect.. nu zag hij dus ook een eitje zitten in de baarmoeder(een oud volgens hem snap niet goed wat hij bedoelt) je zag op de echo een mooi rond eitje. ook had ik volgens hem zeer dik baarmoederslijm. ik ben drie weken overtijd en men cyclus is onregelmatig.nu zit ik aan dag 49. vorige week maandag test van kruidvat gedaan en was nega. op het einde van het gesprek(wat maar vijf min was) liet hij losjes vallen dat ik ntrlijk ook zwanger kon zijn...maar nu weet ik niet of ik dit serieus moet nemen gezien al die andere dingen hierboven.ik snap niet wat dat eitje enzo daar doet,moet die niet verschrompeld zijn of zo voor men menstruatie? ooh ja ik zit al een jaar niet meer aan de pil(gaan ervoor) nu schreef hij pillen voor om de menstruatie optewekken (tegn eind april nemen) maar hij wou me niets uit leggen en werd kwaad als ik iets twee keer vroeg.Ook had ik het gevoel dat hij dingen oversloeg om vlug vanaf te zijn(borstonderzoek bv niet gedaan,alleen voelen met vinger en inwendige echo) als ik zwanger was zou hij dit dan niet duidelijker merken? ik zou dan 4 tot 6 weken zijn ,gezien men onregelmatige cyclus weet ik dit niet zeker. Ik weet wel dat mijn vorige cyclus 18 dagen was(zeer weinig,bijna nooit gebeurt,zeker niet recent) de mestruatie was zeer pijnlijk(heb voltaren pillen moeten nemen) en bloede hevig en duurde 8 dagen,miss wat raar? Ook heb ik de laatste weken veel last van steken in de lies,onderbuik en heup.Geen krampen maar echte steken.soms zo erg in de onderbuik dat ik dubbelplooi.Ook voelt mijn onderbuik zo zwaar aan en mijn blaas constant te tintelen (zoals wanneer je zeeeeeeer fel moet plassen) Ook hoor ik men onderbuik broebele(zoals wanneer je je menstruatie hebt) en ook windjes en slecht wc gaan zit erbij.Het is gewoon raar maar ik voel die onderbuik de hele tijd zo zitten,echt zwaar soms stekend gevoel. heb geen enkel spoortje bloed gevonden,zelfs niet donkerder dan wit en heb in het weekend wel precies grote witte stukjes uitscheiding gehad(kleine propjes) die waren na twee dagen voorbij en was toen ineens water geworden(precies) zoiets nog nooit meegemaakt waren echt dikke stukjes wit. ik heb precies wel wat last van zwangerschapssymptomen maar dat kan in mijn hoofd zitten dus blijf liever bij de feiten. ik denk er juist aan ,twee weken geleden heb ik mijn temperatuur gemeten(rectaal en deze schommelde een week lang tussen 37.8 en 38 graden. daarna een serieuze daling tot 37.2. is toch allemaal raar. ik weet dat dit een lang bericht is met superveel vragen maar ik heb er echt echt nood aan je kan iemand toch niet zomaar een diagnose geven zonder info en haar dan laten aan haar lot.daarom hoopte ik hier op wat meer info en zeker wat dat eitje daar nog doet en dat dik slijm. alvast bedankt! xxx