T is toch wat!Zeg ik vanmiddag tegen warhoofd dat het de slijmprop is, verlies ik hem zojuist ook. Bij mij zit er een ander verhaal achter. Eergisteravond had ik wat rozeverlies, gisteren om 10 uur id ochtend verloor ik redelijk veel vocht, het droop eruit op badjas en mijn hele hand was nat. Smiddags weer wat, daarna hield het op. Mijn man kwam savonds thuis en ik vertelde het heel droog aan hem. Hij zei: en je hebt niet gebeld!!!Uhm, nee...waarom moet ik meteen bellen?Hij vond dat we toch maar even naar ziekenhuis moesten, eenmaal daar aangekomen konden ze niet echt zeggen of de vliezen waren gebroken. Mijn verhaal leek er wel op alleen konden ze niets meer opvangen. wel de hele dag gerommel gehad in mijn buik. vandaag ook weer, heel veel harde buiken, toch maar even naar het ziekenhuis gegaan. bij het toucheren bleek 1 cm ontsluiting en verweekt en half verstreken bmm. hij kon bij de vliezen en het hoofdje. eenmaal thuis verloor ik zo ding als wat warhoofd verloor.... begin er nu toch wel onrustig van te worden, maar we zien wel. beetje lastig om het hoofd koel te houden zo. ben benieuwd hoe het met warhoofd is nu. zat nog te denken om mijn slijmprop te showen, maar de camera ligt inde berging in mijn ziekenhuistas...
Haha wat een toeval!!!!! Ik hoop ook voor jou dat je morgen je kleintje in je armen zult hebben. Je boft maar dat het 'zo vroeg' komt. Warhoofd heeft de afgelopen 4 weken zo hard gehoopt dat iets een teken van bevalling zou kunnen zijn! Dus ik hoop voor jullie beiden dat het nu toch echt begint/begonnen is!! En heeft je man al gekeken of je inmiddels wat meer ontsluiting hebt gecreëerd? Wat ik al zei, je boft maar met een gyn als man! Je kunt vast met al je vragen en onzekerheden bij hem terecht!!! Liefs, succes en vergeet vooral niet af en toe wat van je te laten horen he!!!!! (ik moet nog 23 weken wachten op een bevalling hahahaha)
Hey Jenna, das grappig!!!! Spannend hé, ik was vanmiddag ook hyper!!! Net uit ziekenhuis, voelde de beeb te weinig, alles was goed, ook lichte weeën activiteit op ctg te zien...dus spannend!!! Ben ebneiuwd.... Jenna succes en ff laten weten hé xxx
Ben blij dat ik niet de enige ben die moest lachen om de foto. Maar ehh... inderdaad WEL nuttig want nu ben ik ook voorbereid als ik onverhoopt iets in mijn ondergoed ga vinden he... Succes dames! Hopelijk volg ik gauw!!!
Sorry moest even reageren een slijmprop hoeft er niet zo uit te zien die van mij was wit en een soort gelei dus het kan ook verschillen even voor de duidelijkheid succes met de laatste loodjes!!
Hey allemaal, Hier nog geen baby, bij jou dan Jenna? Ben beniuewd. Ik vroeg me af of het normaal is dat ik nu nogsteeds slijm met oud bloed verlies en af en toe roze bloed? Komt dat nog door het strippen? Heel mijn onderkant is beurs (heb ook BI) maar voelt gewoon vaag aan en er staat veel druk op!!! Liefs