Ben net naar het toilet geweest en zag voor het doorspoelen dat ik een slijmprop ben verloren, zou dit met mijn eisprong te maken hebben?? Nu nl mijn 1e cyclus na de pil, en 7 jaar aan de pil geweest dus weet niks meer van voor die tijd ( was toen 15)
Ik weet niet hoe het eruit zag? Maar rond je eisprong, meestal vlak erna, komt er een slijmprop die wit/doorzichtig is. Het is dik en draderig en bij mij is het altijd een enorme prop. Kan ook minder zijn en sommige dames hebben het niet of misschien zo weinig dat het niet herkend wordt. Heb je ook steken gevoeld net boven je lies de dag ervoor? Groetjes
Bedankt voor je reactie! Was idd een wit/doorzichtige prop. Best wel groot ja. Verder eigenlijk niet echt steken gevoeld ofzo, wel enorm gevoelige borsten/tepels.
Ik had ook een grote slijmprop in mijn eerste cyclus naar het stoppen van de pil (dag 61 was het toen) en dag 73 werd ik ongesteld. Ik denk dat je in je vruchtbare periode zit en dat binnen nu en 3 a 4 dagen je eisprong komt. Maar ja dat is bij iedereen weer anders, dus helaas afwachten. Groetjes
Voor zover ik weet is de slijmprop er altijd tijdens/na je eisprong ongeacht of je dan bevrucht bent of niet.