ik vind mijn ei niet!?! :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bezigbijtje, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hallo meiden,

Ik zit nu in de 4e ronde.
    Gebruik sinds 3 rondes ovutesten van sensitest.
    De eerste keer van gebruik had ik al vrij snel een dikke vette lijn.

De andere 2 rondes niet meer.... heel licht lijntje 5 dagen lang, verder niks.... nu ben ik bang dat ik misschien geen eisprongh heb ofzo... herkennen jullie hier iets van????

Maak me beetje zorgen eigenlijk:)

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi Mandy,
    Gebruik je ochtend urine? Doe ik wel. ookal staat het niet op de test. Anders blijf ik ook maar vage streepjes houden. Je kunt ook een keer een duur testje van clear blue (digitaal) of kruidvat er tegenaan gooien. Die van kruidvat lijken mij iets gevoeliger. En anders gewoon naar die dok gaan hoor. Misschien heeft die een verklaring. Of erbij gaan tempen. Als je temperatuur wel duidelijk een sprongetje maakt halverwege je cyclus. Dan weet je dat er niets aan de hand is.
    Hoop dat je hier iets aan hebt! Begrijp dat je je druk maakt. Zou ik ook hebben. Hoop voor je dat het allemaal voor niets is. Bij mij was het bij de eerste. Met een vaag streepje. Klussen omdat het moest. In de 11e ronde opeens gelukt. Maar ik hoop dat het bij jou eerder raak is. Succes!!!
    Liefs Elba

3. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Yep ik herken het helaas! Ik heb zelf in ronde 2 vanaf dag 14 tot dag 32 ovutesten gebruikt en heb geen 2e streepje gezien...helemaal niets, noppes, nada...ik dacht zelf omdat ik op dag 34 wel ongesteld werd, dat ik toch een eisprong had gehad. Maar dat hoeft dus helemaal niet. Je kunt ook ongesteld worden zonder eisprong. Dus het kan zijn dat ik en jij geen eisprong hebben (gehad). Maar het kan ook zo zijn dat onze LH-piek 's nachts is geweest. Ik weet het gewoon niet. Maar ik herken het dus wel en het zit me tot nu toe ook niet lekker, net als jij maak ik me ook wel zorgen. Ik heb geen ovutesten meer gebruikt na die ronde omdat ik er helemaal gestresst van werd. Ze zeggen trouwens ook wel dat je het beste 2 x per dag kunt testen, eenmaal ergens op de dag (liefst niet 's ochtends) en eenmaal in de avond. Maar dat werd mij toch te gortig en te prijzig. Sterkte!

4. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hey Mandii! Meid, wat een gedoe hè? Ik zou als ik jou was ook gaan tempen en je slijm dagelijks checken. De meeste vrouwen hebben de dag voor hun eisprong draderig, helder, rekbaar slijm zoals eiwit er ook uitziet. Ik heb dat dus ook, ideaal! Of mssn inderdaad 2x per dag testen rond 11.00 uur en 's avonds nog een keertje, enne, 2 uur daarvoor niet drinken...Suc6:D!!

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    Ik wil volgende ronde (hopelijk komt deze niet meer! maar denk helaas dat ik deze ronde gewoon ongi ga worden...) indd 2x per dag gaan testen 14 dagen lang. 7 dagen voor eisprong, 7 dagen na eisprong..... ik gebruik testen van sensitest en via marktplaats kom ik er goedkoper aan! nog steeds wel duur grapje, maar ik heb het er voorover,... ook wil ik volgende ronde gaan tempen.... ik ben er nog niet echt in thuis, maar ik ga het toch proberen.... hopelijk weet ik daarna meer, en als het na juni (mijn pendel geeft aan zwanger juni/juli) nog niet raak is wil ik naar de dokter gaan eventjes....

tnx voor je reactie, houd je me op de hoogte????

6. twyty

twyty Lid

16 apr 2010
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOh ik herken dit zo he....
    Vorige maand zelf mijn eisprong ontdekt doordat ik draderig wit slijm had. Een ovulatietest er tegenaan gegooid en ja hoor eisprong!! Nu zit ik inmiddels op dag 24 en heb nog steeds geen eisprong ontdekt. Ik moet wel zeggen dat ik dagelijks slijm heb in mindere maten dan wel, maar nog steeds geen ei te bespeuren.
    Ik begrijp er ook niets meer van.... en maak me ook idd een beetje zorgen.

liefs

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Ik wil indd 2x per dag gaan testen.... ik voel niks van mijn ei, nog nooit gevoeld ook..... en uhmzzz....dat slijm volgens mij herken ik niet echt verschil....! zal ns gaan zoelken volghende ronde hihi....

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik had dat slijm soms ook...maar toen geen 2e streepje op de ovutesten! Dus weet niet of dat zo nodig wat zegt...je baarmoeder kan dat slijm dan wel opbouwen voor als het eitje springt maar als ie dan vervolgens niet springt...heb je toch dat slijm maar geen eisprong....dus lijkt me niet een erg betrouwbare methode...daarom wordt je nl. wel gewoon ongesteld, ook als je ei niet springt, je baarmoeder moet weer van dat slijm af...

9. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Succes meid, ik kan je ook niet echt helpen met info over temperaturen, heb het zelf nog nooit gedaan!

10. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    heb even op google rond gekeken en een foldertje gevonden, hierin staat onderstaande.... link naar de folder is:

http://www.antoniusziekenhuis.nl/1822865/1850369/geen_eisprong.pdf

Als de eisprongen ongestoord plaatsvinden,
    is er normaal gesproken ongeveer om de
    vier weken een menstruatie. Schommelingen
    tussen drie á vijf weken komen vaak
    voor. Sommige vrouwen hebben hevige
    bloedingen, andere lichte. Wanneer er geen
    eisprong is, of maar af en toe, blijft ook de
    menstruatie uit of wordt deze zeer onregelmatig.

DUS HIER ZEGGEN ZE WEER DAT JE ALS JE REGELMATIG ONGI WORD JE WEL EEN EI HEBT.... OF LEES IK HET NOU VERKEERD????

11. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    @sweetvienna:In mijn geval werkt het slijmtestje ook goed omdat ik een redelijk regelmatige cyclus heb en inderdaad, je weet pas echt zeker of je een eisprong hebt als je tempt, anders niet. Maarre, ik heb het wel over slijm als zijnde afscheiding en dit wordt toch direct afgestoten en niet pas als je ongesteld wordt?? Want dan verlies je echt het binnenste weefsel van je baarmoeder. Volgens mij kletsen we een beetje langs mekaar heen, ha ha!

12. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    ja, dat klopt!!! Vrouwen met een regelmatige cyclus hebben eigenlijk altijd een eisprong. Die ovutestjes testen alleen maar een bepaald stofje in je urine dus kan best zijn dat je niet pos. test maar wel je ei hebt, ook afhankelijk van hoe geconcentreerd de urine is....

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja dat klopt wel, dat zijn twee verschillende dingen! sorry ik was niet echt duidelijk...

14. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Maar dat slijm dat je kunt zien kun je dus volgens mij ook hebben als je ei toch niet spring, dat bedoelde ik. En vervolgens word je wel ongesteld omdat je baarmoeder dat andere slijm afstoot.

15. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland

Tnx, ik heb een vrij regelmatige cyclus toch als die tussen 23-27 schommelt???? En ik ben elke maand 4 dagen heerlijk heftig ongi sinds het stoppen met de pil... pfffff!!!:$

Je hebt me een stuk mee gerust gesteld, ik wil volgende cyclus starten met tempen... Als mijn temp zakt dan is mijn ei toch of hoe zat dat nou???:) (pfff weet niet of dat wel wat voor mij is hoor);)

16. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    ik ga er morgen mee beginnen (als ik t niet vergeet met mn suffe hoofd hahaha). Ikzelf heb een cyclus van 32 tot 40 dagen, geloof niet dat dat heel regelmatig is. Ik denk dat n regelmatige een paar dagen verschil heeft.

17. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    gelderland
    ben net gependeld voor:

ZWANGER IN MEI 2010 VAN EEN JONGETJE

laten we het hopen:D:D:D:D:D:D:D

Deel Deze Pagina