slijmprop en kindsbewegingen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jolien1, 3 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Beste

Ik heb 2 vraagjes. Heb deze morgend een hele lange klodder slijm verloren, was wel wit. Kan dat de slijmprop zijn of is die altijd roos of met sliertjes bloed in.

Gisterennacht 1,5 uur voorweeën gehad en gisteren heel de dag, de baby was heel actief. Deze nacht geen last gehad, vandaag heel getrokken in mijn gezicht en opvallend minder kindsbewegingen, normaal voel ik de baby heel veel, heb het wel al gevoeld hoor maar is zeer rustig, kan dat wijzen op naderende bevalling

Alvast bedankt

Groeten Jolien

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi jolien,

je bent inderaad een deeltje van je slijmprop verloren er hoeft neit perse bloed in te zitten. Het kunnen tekenen zijn dat de bevalling er aan zit te komen maar het kan ook nog gerust een week duren als je kindje morgen nog zo rustig is overleg dan even met je verloskundige misschien toch even verstandig om even een extra controle te laten doen.
    maar je hoort vaak dat kindjes zich rustig houden als de bevalling zich aankondigd, ik duim voor je!

Imke

Deel Deze Pagina