Hallo dames, Weten jullie misschien waar ik een zwangerschapsbadpak kan kopen? Ga nl mee doen aan zwangerschapszwemmen, en deed net mijn badpak aan maar zat echt een beetje te strak... Groetjes Dee
Bij Prenatal en Babyplaza krijg je ze ook, en in de betere lingeriezaken, maar ik dacht ook bij Livera. Groetjes, Nikki F
Hier zat ik inderdaad ook al mee.. ineens past me bekini niet meer en een badpak voelt zo benauwend.. dus ga ook wel ff neuzen bij prenatal groeten tilly
ik heb een tikini gekocht bij prenatal, die zit wat hoger op je buik. lekker hoor om te zwangerschapszwemmen!
bij prenatal.. Ik moet zo zwemmen en ik merk dat mijn normale badpak niet meer echt makkelijk zit. Hmm.. en ik wil wel zolangs als het kan met mijn meisje blijven zwemmen. Dus ook maar naar de prenatal vrees ik hihi
heb bij de wehkamp een leuke gezien, nog even een paar weekjes wachten, want nu pas ik gewoon nog in mijn badpak
Ik heb laatst een badpak gekocht in de opruiming bij de HEMA, je kon kiezen uit paars of zwart en zit reuze lekker! De prijs was ook top; slechts 12,- Succes ermee en alvast veel zwemplezier gewenst!
Ik heb gister een knalroze badpak bij prenatal gekocht voor 5,- Daar kan je geen miskoop aan hebben dacht ik zo! Tis toch maar voor een paar maandjes! dan maar lekker zwemmen in het roze!