Hoi, om 17 uur vanmiddag is er bij mij een ballon geplaatst en heb nu echt al flinke weeën. Hadden jullie dit ook? De ballon is er nog niet uitgevallen dus ben maar op de bank gaan liggen...
Ik kreeg geen weeën na het plaatsen van een ballon. Dus ik kan je niet verder helpen. Hopelijk doet het alvast wat.
Ik ben vorige week zaterdag ingeleid met een ballon, en had ook meteen al weeën maar niet heel heftig. 8 uur na het plaatsen van de ballon is mijn dochter geboren. Hoe is het nu bij jou?
Ik word morgenavond ingeleid dmv een ballon, ben ook benieuwd hoe het gaat.. dus leest even mee.. Iemand nog tips? Judith, had jij al iets van ontsluiting toen de ballon geplaatste werd?
Bij een vriendin van me werd hij geplaatst de dag erna viel hij eruit toen had ze 3cm en kreeg ze opwekkers
Hoi, Bij mijn eerste bevalling kreeg ik een ballon. Ik moest in het ziekenhuis blijven. Zondagmiddag rond een uur of vijf ingebracht ik had 1 cm ontsluiting. In de nacht flink pijnlijke weeën maar de ballon bleef zitten. Maandagmorgen rond acht uur kreeg ik weeënopwekkers nadat de ballon was verwijderd en dat ging goed. Rond 1 uur bleef ik hangen op 5 cm. Na een ruggenprik om half drie had ik om 17.45 volledige ontsluiting. De ruggenprik heeft ook tijdens de persweeen aangestaan en om 18.25 is mijn dochter geboren. De ballon heeft wel wat gedaan maar is er niet uitgevallen, maar dat was in mijn geval dus geen belemmering. C
Ik krijg ook een ballon in mijn 38ste week, heb al 2 cm ontsluiting en vanaf gister nacht had ik ook serieuse weeen maar die bleken dus weinig te doen want vanochtend was mijn BMM nog niet verweekt. Dus als ze deze week zelf niet komt krijg ik volgende week ook een ballon waarop ik naar huis mag en een dag later word ik ingeleid. Ben erg benieuwd naar tips en hoe het gaat of gegaan is bij iedereen.
Ik had wel weeen maar ze deden niet veel. Heb daarna nog 2 x gell gekregen en had maar 2 cm totaal.. op dag 3 zijn de vliezen doorgeprikt. Ging hier dus niet vlot.
Hoi, Bij mij is dus vorige week maandag de ballon geplaatst om 17 uur en de volgende ochtend ben ik bevallen. Heb spontaan weeen gekregen dus heb verder geen weeopwekkers oid gehad. Erg goede ervaring! Jullie ook nog succes!!
Ik kreeg di. middag ballon, volgende ochtend viel deze er bij aankomst in zkh uit. 3 cm ontsluiting, 0900 vliezen gebroken en aan de weeën opwekkers en om 18.10 had ik mijn meisje in m'n armen!
Hier 2x 24 u een ballon en daarna pas weeën toen ik een infuus met opwekken kreeg. Was 38.4 toen. Met 38.5 met een ks geboren