ik voelde me vanmorgen al niet erg lekker. beetje raar , niet grieperig maar ook niet fit. mijn schoonzus is mijn zoontje vanmorgen op komen halen zodat ik plat kon gaan... nu heb ik sinds de middag last van krampende pijn in de onderrug en achterkant benen tot in de kuiten... wat kan dat nou zijn? weet gewoon niet of moet liggen,staan of zitten... niks helpt... kunnen dit al voorweeen zijn ? kan dat in de rug? heb al een zoontje en toen flinke rug weeen gehad ... dit is niet zoals toen nmaar heeft er wel veel van weg.
Hoi Marloes, Wat vervelend die pijn. Ik heb geen enkel idee wat dat te betekenen heeft, maar misschien is het toch wel verstandig om even je VK op te bellen en uit te leggen waar je precies last van hebt. Misschien is het ook een idee om je vraag ook bij de 'stel je vraag aan een verloskundige' te zetten? Veel sterkte en ik lees mee om op de hoogte te blijven.
Lieverd, vk bellen! Beter 100x te vaak dan 1x te laat! wrs is het niets, maar je weet maar nooit, gewoon bellen
Dat heb ik dus ook gevoeld bij mij waren het de nieren na onderzoek in het ziekenhuis alleen ging ik echt kruipend over d evloer van de pijn, kijk eens of een lekkere warme douche helpt en je mag zowiezo paracetamol hebben he tegen pijn, ik slik nu nog steeds 4 x per dag 2 paracetamol en dan als ik het nodig heb voor de pijn buscopan hoop dat je neit hetzelfde hebt en dat verloskundige je heeft kunnen helpen.
Hoi Marloes, hoe gaat het nu met je? Heb je de vk nog gebeld? Er heerst griep en die kan ook gepaard gaan met spierpijn, dus wellicht heb je wat onder de leden.. weeën willen we nog niet zien nu natuurlijk.
Hier een korte reactie van mij... Heb gisteren de vk gebeld en alles uitgelegt. Zij vertelde mij dat ik me geen zorgen hoefde te maken zolang de krampen in de rug en benen bleven... Als er iets zou veranderen of als het naar de buik verplaatst moest ik meteen aan de bel trekken! Wel heeft ze me aangeraden om veel te rusten komende dagen tot het wat afzakt! Weeen willen we idd niet hebben nu! Dus lekker rustig aan doen en veel plat liggen... Griep ben ik net een goeie week vanaf. Net voor mijn vaders bruilofteen week met flinke griep op bed gelegen dus dat heb ik achter de rug Bedankt voor jullie reacties!