Davitamon mama compleet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Happy91, 19 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Hoi dames,

Ik ben bijna 35 weken zwanger en heb nog 2 strips liggen van mama compleet van Davitamon. Daar red ik het net niet mee tot het einde van de zwangerschap waarschijnlijk.

Raden jullie aan om toch nog een heel nieuw doosje te kopen voor die paar weken? Of zou dan gewoon foliumzuur+extra vitamine D ook genoeg zijn?(dat heb ik nog staan namelijk)

Als het wel aan te raden is om nog een nieuw doosje te kopen, dan doe ik dat natuurlijk, maar ik vind ze best wel duur dus als het niet echt nodig is dan hoor ik dat graag!

Bedankt alvast!!

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Je kunt ze ook nog slikken na de bevalling. Zeker als je bv gaat geven...

Maar als je gevarieerd eet, heb je ze niet nodig. Dus kan ook geen kwaad om geen nieuw doosje te kopen.

3. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Thnx voor je snelle reactie.

Ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven.
    Op zich eet ik wel gezond en gevarieerd.. hmmm.. ik twijfel nog steeds haha.

4. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ik gebruik ze ook en zou wel een nieuw doosje kopen en ze gewoon doorslikken tot het op is, het is ook goed voor de energie na de bevalling, dan kan je wel wat extra's gebruiken (na bevalling ben je zo slap als een vaatdoek en helemaal into je baby dan kan eten er weleens bij inschieten vanwege de vermoeidheid).

Maar ind als je goed en gevarieerd eet na de bevalling heb je het niet meer nodig, ik zou het nog wel 1 maand blijven gebruiken na de bevalling gewoon omdat je na de bevalling moet genezen herstellen etc dan is het fijn dat je een voorraadje vitaminen in je lichaam heb.

5. vd21

vd21 Niet meer actief

Ligt een beetje aan wat voor vitamines je al binnenkrijgt met je voeding? Of dat je weinig eet omdat je niet lekker bent bijvoorbeeld.
    Ik heb ze niet helemaal tot t einde geslikt, maar na de geboorte wel weer begonnen met de borstvoeding variant

6. Tessje1979

25 jun 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwangerschapsvitamines zijn ook heel erg geschikt zolang je bv geeft dus je kan ze gewoon doorslikken als je een nieuw doosje koopt.

7. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ook ik zou een nieuw doosje kopen, desnoods even wachten tot ze weer in de aanbieding zijn. Ik slik ze van begin tot eind, maar ik krijg dan ook veel te weinig vitaminen binnen uit voeding.

8. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Foliumzuur mag je mee stoppen in week 12. Dus die is niet echt meer nodig. Mag wel natuurlijk.

9. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Bedankt voor de antwoorden! Ik ga een nieuw doosje kopen :)

10. HT5

HT5 Actief lid

16 feb 2016
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook net een nieuwe potje vsm mama gekocht ondanks dat ik tegen het eind loop.
    Zeker tijdens de BV alleen maar goed, als dit potje op is over 3 maanden stap ik over op de gewone multivitamine, net dat beetje extra in een speciale tijd (BV)!

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Mijn kraamverzorgster raadde mij ook aan het na de bevalling nog te nemen ivm borstvoeding. Als je het toch al van plan bent te geven, zou ik gewoon een doosje nemen ;) Succs met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina