Getest heel licht streepje maar...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Dani11, Mar 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb gisteren iets te vroeg getest kon niet wachten :oops: er verscheen een heel licht streepje, maar nu stik ik van de buikpijn echt zo'n ongi pijn :cry:

2. sammie2002

sammie2002 Actief lid

Feb 16, 2009
    107
    0
    16
    Jeetje meis wat spannend......hoop zo voor je dat het raak is!Duimen dus.......................!succes en sterkte.

knuf x

3. gimena

gimena Niet meer actief

hier nog 1 met lichte + je :D

4. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    bij beide zwangerschappen had ik de eerste weken een heel erg "ongesteldheidsgevoel".
    Ik wil je dus feliciteren!

5. gimena

gimena Niet meer actief

kijk me test aub :oops: wordt gek hier ligt bloed verlies ma dan en zo test toch niet :confused:

6. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

Jan 5, 2009
    727
    0
    0
    ik ook vanmorgen...wel heel licht, moet echt goed kijken. Morgen nog maar een xtje testen...

Hopelijk knalt je test over een paar daagies!
    Suc6!

7. gimena

gimena Niet meer actief

is al vanff zondag een licht streepje dus dat zijn al aantal dagen zo..
    kv 2 voor 5 euro...vroegtijdinge test van etos..en nu cb ook

8. Chipske

Chipske Fanatiek lid

Dec 13, 2008
    1,044
    0
    0
    Dani11, alvast een voorzichtige proficiat meid! Een streepje, hoe licht ook, is een streepje! Test over 2 dagen nog eens, dan moet 'ie als het goed is echt donkerder zijn. Ik ga voor je duimen dat je dan een donkerder test hebt! En wat die menstruatiekrampen betreft...ik heb die in het begin van mijn zwangerschap ook heel erg gehad, dus dat kan een heel goed teken zijn! Je baarmoeder begint gelijk te werken om je beebje een veilig nestje te geven :D

Gimena, lieve meid, ik heb net naar je tests gekeken maar kan eerlijk gezegd met de beste wil van de wereld geen kruisjes ontdekken. Ligt misschien aan de belichting of zo. Als jij ze wel ziet en je bent overtijd, dan zul je ook over 2 dagen positiever moeten testen (een duidelijker kruis gaan zien). Bloedverlies hoeft nog niet direct te betekenen dat het, als je zwanger bent, mis gaat. Doe gewoon over 2 dagen nog eens een test als het bloedverlies niet doorzet en je er zeker van bent dat je wel positieve testen had. Veel succes ermee!

9. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

alle + testen zijn flop

bij de clear blue + test MOET de verticale lijn even breed zijn als de horizontale lijn.. dunne lijntjes gelden niet ook al kan ik bij jou helaas geen streepje zien :(

maar je bent nu al best lang overtijd? met 5/6 weken zwangerschap moet je HCG al over de 50.000 zijn en een zwangerschapstest heeft maar 25 hcg nodig, ( dus zou je nu 2000x 25 HCG in je bloed hebben)dus had je eigelijk allang positief moeten testen, of die testen werken voor jou niet, en kunnen ze het alleen in het bloed zien

liefs daantje

10. gimena

gimena Niet meer actief

en dat is hij dus wel even dik aleen niet heel goed zicht baar op de camara!
    me zwanger vriendin is langs gekomen ziet het ook.
    me moeder zag het ook.
    en natuurlijk me vriendje!

11. gimena

gimena Niet meer actief

meschien maak ik niet zo veel aan ! kan ook!

12. SeaShell

je moet wel genoeg hcg aanmaken, maak je dit niet aan dan betekent dit dat het vruchtje niet goed groeit,etc. HCG is namelijk een zwangerschapshormoon.

Je HCG moet namelijk iedere 2-3 dagen verdubbelen, anders zit het niet goed.
    stel je hcg daalt, dan is dit vaak een teken van een aankomende miskraam

als je hcg vandaag bijv 500 zou zijn, dan moet hij overmorgen of die dag erop minimaal 1000 zijn.
    als je 4 weken zwanger bent hoor je HCG zo rond de 400 te liggen, bij 5,0 weken rond de 4000 en met de 6 weken rond de 40.000

http://www.freya.nl/web_medisch/hcg.php

13. gimena

gimena Niet meer actief

14. SeaShell

ja, maar tóch hoort je HCG nu dus mínímaal boven de 1000 te zitten ( zie de randvoorwaarden in de tabel) dus had je test allang positief moeten kleuren aangezien een test maar 25 hcg nodig heeft.

En je hebt ook nog eens bloedverlies zeg je..

ik zou gewoon naar de HA gaan dan heb je uitsluitsel.. hij kan precies in je bloed zien hoe of wat.. zo zit je toch alleen maar in onzekerheid door elke keer te testen en te twijfelen?

verder denk ik gewoon niet dat je zwanger bent als je bloedverlies hebt en geen positieve testen hebt.

stel je had geen bloedverlies en negatieve testen dan zou het nog wel kunnen, maar het kan ook zijn dat je cyclus in de war is door je vmk en dat je daardoor nu een lange cyclus en dus een late eisprong hebt gehad.

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @t Gimena, Ik zie wel een kruisje!
    Ik hoop voor je dat het ene streepje de komende dagen duidelijker zal gaan worden!
    Maar wil iedereen wel ff waarschuwen: als je zo'n ligt streepje hebt, ga dan alsjeblieft nog niet direct feestvieren! Ik heb met de oude test van KV (die wordt door CB geproduceerd) vals positief getest. Het was een flinterdun streepje, maar dus wel een streepje, ik vond het streepje te licht en te dun dus ik hield nog een slag om de arm. Helaas was de volgende test (met ochtendurine negatief en werd ik enkele dagen later ongi! :( Dus wat ik probeer te zeggen: mooi dat er iets in beeld staat, maar wacht ff een duidelijke streep af :)

16. gimena

gimena Niet meer actief

hehe zijn er toch aantal mensen zie het wel zien!
    maja een foto is ander dan in het echt!
    ma me test is gelukkig duidelijker dan woensdag

17. SeaShell

De kv en cb + testen geven heel vaak vals positief. Het topic ivulatie&zwangerschapstesten staat er vol mee, ik zou dan echt een kruidvat 2 voor 5 doen of een cb digi, als het maar geen + testen zijn, daar zien we hier op het forum dagelijks minimaal 2 vals posi testen van

18. gimena

gimena Niet meer actief

heb ik ook woensdag gedaan was ook een licht streepje!en dar was kv 2 voor 5.want zondag heb ik de ander gebruikt.
    maja ik zie de test in heb echt en hier thuis ook in het is wel duidelijk dan woensdag. ;)

Share This Page