Hoi dames, ik ben vandaag 5 weken en heb al 3 dagen licht bloedverlies bij het afvegen. Het lijkt vandaag erger te worden. Wie heeft dit ook gehad en heeft toch een gezond kindje of een goeie zwangerschap? Denk dat ik mij moet voorbereiden op wederom een miskraam
Ik heb vanaf week 5 tot week 7 elke dag bloedverlies gehad was bruin van kleur. 2 keer echt rood verlies en ben morgen 16 weken
Jeetje wat ontzettend naar voor je.... snap je onzekerheid maar het hoeft geen miskraam te zijn. "Grote schoonmaak", nog oud bloed van de innesteling, gesprongen adertje of een hematoom kunnen ook nog. Bij mijn eerste heb ik bruin/roze verlies gehad tot 15 weken. Soms paar dagen niet.. dan week wel. Zoon lief is, as we speak, met zijn treinbaan aan het spelen. Deze zwangerschap heb ik met 7 weken 2 keer een flinke bloeding met stolsels en al gehad! Toch is het goed gekomen en ben ik bijna 13 weken zwanger nu. Daarna nog 2 weken bruin verlies.... had een hematoom die daarna ook verdwenen was. De eerste 12 weken zijn spannend! En daarna ook nog wel. Hopelijk is het onschuldig bij jou en heb je over 8 maanden een gezonde baby in de armen. Je kan al contact opnemen met de vk en kijken wat zij ervan vindt... Succes!
Dit geeft mij wel wat moed. Dankjewel! Heb over 30 min een echo. Ik hoop zooooo dat het toch goed is. Gefeliciteerd met je zwangerschap! ☺
Heel erg bedankt voor je reactie! Dit doet mij goed. Ik hoop dat het bij mij hetzelfde gaat als bij jou! Heb over 30 min een echo. Nogmaals bedankt en Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bah wat naar! Nu is een echo met 5 weken ook wel erg vroeg... misschien late innesteling of minder ver zwanger kan nog steeds! Hoop dat het toch goed gaat komen
Lief, ik ben zwanger geworden door middel van een terugplaatsing (cryo van 5 dagen) dus minder ver zwanger kan eigenlijk al niet We zien het over 3 dagen wel...