Goedenavond, Ik heb nu toch iets vreemd en ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik ben altijd om de 35 dagen ongesteld ik kan de klok er op gelijk zetten altijd op de 35 dag in de ochtend dat slaat eigenlijk nooit over. Nu had ik afgelopen Donderdag 12 maart ongesteld moeten worden en er gebeurde niks. Ik helemaal blij want mijn partner en ik hebben 'goed geklust' Inmiddels ben ik 3 dagen over tijd en de zwangerschapstesten blijven negatief. Wel heb ik gisteren en eergisteren een heel erg klein beetje donkere afscheiding gehad wat nu weer helemaal weg is. Mijn tepels zijn wat gevoeliger en af en toe heb ik in mijn buik een paar kleine steekjes. Kort na de 'klus datum'heb ik echt pijn onder in mijn baarmoederstreek gehad. Hebben meer vrouwen er ervaring mee dat een test pas na een ruime tijd positief was? Of is dit toch iets om een huisarts te gaan raadplegen? X len
Ik zou nog even wachten en over 2 dagen weer testen. Kan altijd zo zijn dat je lichaam om 1 of andere reden toch een keer afwijkt van je andere cycli. Pas als het langer dan een week duurt zou ik eens met de huisarts bellen. Succes!