Slijmprop nu al? of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jaimy en remco, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Haj meiden ik ben zwanger van de 2de en had net vanmorgen best wel buikpijn maar ik denk van mij darmen af. Gister beetje dunnen onlasting gehad en nu net weer niet waterdun ik wilde afvegen en kwam dik stuk witte slijm uit en daarna een lange sliert heel plakerig best veel. zal dat tog niet mijn slijmprop al zijn? het was helemaal wit en vies niet zo als normalen afscheiding. ik ben trouwens 21 weken zwanger. bedankt voor lezen

2. Bri

Bri Niet meer actief

Dat kunnen best stukken van de slijmprop zijn, zeker als je nu darmklachten hebt. daardoor kan je bmm ook geprikkeld raken en dan kun je wat dik slijm verliezen.
    Ik heb dat zelf ook gehad, volgens mij bij een week of 25 of zo. Eerst darmkramp en diarree, toen slijmverlies en ook nog menstruatieachtige kramp erbij. maakte me natuurlijk behoorlijk zorgen, maar de vk heeft me toen gerustgesteld dat het niet erg was zolang ik maar geen helderrood bloed verloor. Toen m'n darmen weer tot rust waren gekomen, was het ook gauw over met dat slijmverlies. Baby is vervolgens lekker blijven zitten tot 40+1.

En je kunt je vk natuurlijk altijd bellen, als dat je verder geruststelt.

3. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

14 mrt 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    Nouh schrikken doe ik inderdaad, voel me al niet zo lekker door een laag HB en lage bloeddruk en al twee dagen rare ontlasting vondt allemaal maar beetje vreemd. ik kan om 11 uur even ziekenhuis terug bellen en dan even vragen. kan mijn van mij neerste niet herineren die slijmprop. naja maar even afwachten bedankt voor je reactie

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    wat zeiden ze van het zkh?

5. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ik heb ook zo een prop slijm verloren met 21 weken zwangerschap.
    maar mijn vk heeft me gerust gesteld en gezegd dat als dat echt zo was hij met dit termijn weer gewoon "aangroeid" dus dit kan geen kwaad.
    ben wel benieuwd wat het ziekenhuis bij jou er over gezegd heeft!

Deel Deze Pagina