wat verder aanschaffen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sabrina1984, 12 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Hallo allemaal.

Ik ben zo goed als compleet kwa babyuitzet.
    alleen nu weet ik dat er nog wat dingen zijn die je voor jezelf aan moet schaffen alleen wat was dat ook alweer?

kunnen jullie me helpen?

groetjes sabrina

2. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    GROTE onderbroeken (ik heb van die zkh onderbroeken gekocht, daar past je kraamverband makkelijker in, zeker de eerste dagen)
    Kraamverband
    Dextro

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    en lekkere verzorgingsproducten ;)
    dat heb ik beide keren gedaan lekker buiten mn budget gegaan ;) vond dat ik dat wel had verdiend,

4. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Veeeel douche spullen de eerste weken.Je zweet alles eruit en geloof me...dat is smerig.Ging soms wel 3 keer per dag douchen.Jakkes.

5. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Kleding voor in het ziekenhuis/voor vlak na de bevalling. Iets dat comfortabel zit en waar je je ook nog fijn in voelt als er mensen over de vloer komen. Let inderdaad op dat je het na de bevalling vaak heet hebt, of veel zweet. Ik heb bijvoorbeeld heel veel vestjes, vind ik leuk en het kleedt een beetje af, maar als ik dat aanheb, met een shirt eronder en een baby erop breekt het koude zweet me uit. Dus dan misschien een dun vestje kopen bijvoorbeeld.

Als je bv geeft: voedingsshirts en voedingsbeha's. (Ik heb bij de eerste toen twee voedingsbeha's in de uitverkoop gekocht, dan maakt het ook niet zoveel uit als de bv niet lukt. Anders is het zonde van je dure beha's.)

Opschrijfboekje voor tijdens de bevalling: heb je achteraf een verslagje., misschien ook van de eerste dagen (kan je ook door je partner in laten vullen).

Oh, en als je bv gaat geven: koop een Milk Band! Heb ik nu, en ik vind het ideaal! Kan je bijhouden met welke borst je bent begonnen en hoe laat de laatste voeding was. Vooral handig in de kraamweek.

Voor na de bevalling: inderdaad grote onderbroeken. En voor als het kraamverband niet meer nodig is: maandverband in een grote maat. (Ik moest nu mijn vriend erop uit sturen en die kwam natuurlijk thuis met inlegkruisjes...)

6. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

9 jun 2008
    1.754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    hoi meiden

bedankt voor jullie reactie's.
    alleen onderbroeken, kraamverband,maandverband heb ik allemaal al.
    lekker zittende broeken ook stevige bh voor de stuwing (ga de fles geven) heb ik ook.
    maar ben zo bang dat ik wat vergeet maar ik weet niet wat.
    pfff zit alleen maar te denken wat moet ik nou nog hebbben!!!

gr sabrina

7. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    voldoende wasmiddel in huis :)
    ik had in week 38 een pakje pate gekocht en in de eerste kraamdagen (eindelijk) lekker elke boterham met pate gegeten, dus lekker eten in huis halen.
    strakke katoenen heren boxershorts zijn ook heel fijn in de kraamweek geeft gelijk lekker steun aan je buik (kon mn buikje er een beetje bij in stoppen :D)
    fijne sokken/pantoffels

Deel Deze Pagina