Goedemorgen dames, Ik heb even een vraagje, ben voor het eerst zwanger en alles is nieuw dus misschien dat jullie deze klacht herkennen? Gister was ik sportles geven en ineens kreeg ik pijn in mijn lies, alsof het verkrampte ook ofzo. Ik heb er nu nog steeds last van, als ik me uistrek, of als ik na het zitten ga lopen, dan voel ik het, trekt ook een beetje ofzo. Nu is naar mijn idee mijn linker lies wat opgezet, je ziet het niet maar het voelt wat dikker, ook als ik er op druk doet het pijn. Kan dit bandenpijn zijn, of is het gewoon een klier die wat opgezet is? Heb namelijk geen idee hoe bandenpijn voelt Liefs Linda
Dat trekkende gevoel herken ik wel. Maar bij mij was het niet opgezet. Misschien een spier verrekt? Zou even je vlos bellen...
ja ik heb dat nu ook en weet ook niet wat het is, zelfs op 1 been staan lukt het me niet meer, en de pijn dat trekt me door van mn lies naar mn bil en dan door na mn been maar alleen mn linkerkant doet pijn maar wat het kan zijn ik weet het niet
Ik heb dat ook die pijn in lies en ook trekkerig gevoel maar ik heb vandaag toch positief getest, vandaag is mijn nod. van harte gefeliciteerd en geniet ervan
Misschien is het een spatader? Ik heb namelijk sinds twee weken een vaginale spatader (nooit geweten dat je ze daar kon krijgen!) en ik weet dus ook sinds kort dat er vrouwen zijn die ze in de lies kunnen krijgen.... Ik zou het bij je volgende controle bij de vlos of gyn even aangeven zodat zij kunnen kijken misschien....
Mij doet het toch ook wel een beetje denken aan bandenpijn hoor...De een heeft dat eerder/erger dan de ander. Ik had het vooral bij plotselinge bewegingen; bv bij omdraaien of opstaan van mn stoel of uit bed. Zo'n felle steek die soms heeeeel lang kon blijven hangen. Ik zou het gewoon even navragen bij je vk!
eeehh tortura.... ik weet niet hoelang je zwanger ben... maar laat je anders eens even een keer controleren op bekkeninstabiliteit...
Ik ga ook voor de bandenpijn! Herken het zelf namelijk absoluut. Die banden gaan ook opzetten, na de bevalling kon ik ook echt merken dat ze zo uitgerekt waren en heb ik ook nog een tijdje pijn gehad in m'n liezen.
Heee sammm ja nou ik ben rond de 32 weken als goed ze denken dat ik verder ben omdat ik pas rond de 5e maand van de zwangerschap wist dus ze weten nu ook niet precies hoever ik ben ze denken dat ik paar weke verder ben dus dat hoor ik vrijdag woude ze me echo's inzien ALWEER maarja mijn lies blijft gewoon pijn doen het is niet dat ik een verkeerde beweging maak die pijn blijft zeuren zelfs wanneer ik stil lig. en wanneer ik opsta uit bed nou dan mogen mensen me doodschieten want die pijn naaa is niet normaal maar heb het ook heel erg in de rug vrijdag eens vragen want dis niet normaaaaal
Linnie, het klinkt als een liesbreuk. Dit was waarschijnlijk al een zwakke plek, maar door de zwangerschap wordt het extra belast en zeker met sporten kan je er dan last van krijgen. Rustig aandoen kan helpen, maar ik zou er wel even goed naar laten kijken, soms moeten vrouwen eraan geopereerd worden. Als het geen liesbreuk is, is het inderdaad heftige bandenpijn. Daar heb ik ook veel last van, maar dat voelt niet verdikt aan ofzo, het is gewoon een soort kramp en steken wat na een minuut of 5 weer wegtrekt.
absoluut bandenpijn bij mij is het nu zo dat ik mijn liezen altijd voel, vooral als ik lang heb gezeten of gelegen meot ik eerst weer even opstarten. Heb ook geinformeerd wat het kan zijn maar de gyn geeft aan dat je banden in verband staan met je liezen en dat veroorzaakt een trekkerig en spierpijn gevoel.
Hmm vraag het maar ens even dan want dit klinkt wel erg als dingen die jr ook vaak bij bekkeninstabiliteit hoort....
Hee, Vandaag ben ik naar de VK geweest en heb ik t even gevraagt en zij denk dat er wat zenuwen zijn gekneld daar beneden en dat het misschien verstandig is om naar de Fysio te gaan.
Ik denk eerlijk gezegd gelijk aan een liesbreuk. Ik zou er in ieder geval wel even naar laten kijken.