Hallo dames, ik wilde dit gewoon even kwijt. Heb afgelopen jaar een MK gehad bij 11kwn kwamen we erachter dat het vruchtje met 7wkn gestopt was!! nu ben ik bijna 16wkn, met 14wkn een echo gehad en alles was goed! Ik kan nog niet echt genieten van de zwangerschap want steeds ben ik bang dat ik toch weer ooit slecht nieuws krijg.. ik moet donderdag op controle..als dan nog alles goed is probeer ik het echt een positief te zien allemaal!! Hopelijk is alles goed!!!
Herkenbaar! Voor deze zwangerschap heb ik ook een miskraam gehad. Tot het moment dat ik haar voelde bewegen was ik bij iedere controle bij de gynaecoloog zenuwachtig en hield ik er rekening mee dat het mis kon zijn.... Heel vervelend, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan! Probeer wat vertrouwen te hebben, al weet ik hoe moeilijk dat is... Nog even en je voelt 'm bewegen, dat is dan telkens een hele geruststelling! succes! Groetjes Masu
Succes donderdag! Ik moet morgen weer een echo en heb nog geen MK gehad maar door alle verhalen ben ik super bang!! Mijn moeder zeg beter lees je niks en je moet er gewoon vanuit gaan dat het goed is Maja je weet maar nooit denk ik dan.....? Jaa ik kan mezelf een beetje gek maken :-S Maar nogmaals succes en hoop dat het allemaal goed zal gaan!
heel herkenbaar, heb ook een MA gehad bij 12 weken. de zwangerschap daarna vond ik het ook heel moeilijk om erin te geloven. lukte bij mij eigenlijk pas goed na de 20 weken echo. na de geboorte van ons zoontje nog twee maal mk gehad en ook deze zwangerschap pas later echt vertrouwen erin (ongeveer bij 17 weken toen ik het ook voelde bewegen) Hou je vast aan het feit dat het vaker goed gaat dan mis gaat!!! Succes en sterkte met wachten tot donderdag.
Heel begrijpelijk. Vervelend gevoel maar je doet er niets aan. Het troost je vast niet maar hier bijna 26 weken en ik leef ook nog echt van mijlpaal naar mijlpaal.. Heb hiervoor ook 2 miskramen gehad (waarbij het hartje zomaar stopte) en voor iedere controle die ik kreeg luisterde ik met de angelsound of het hartje het nog deed, zodat ik vast 1 geruststelling gehad had. De angst voor de 20 weken echo (die hier zelfs 3 keer moest door een kleine eigenwijze meid ) was dan ook groot. Nu beginnen we steeds meer rond de fase te komen dat het levensvatbaar is en probeer ik mezelf écht te dwingen om er in te geloven. Gelukkig is het een heel actief kindje, dus ik voel haar vaak, dat maakt het allemaal wat rieeler, gelukkig . Succes ermee!
Bedankt voor jullie reacties...en maar af wachten. Ik ben al blij dat ik tot nu toe geen bloedverlies gehad heb!! ik laat wat weten donderdag
Ik begrijp het. Ik heb morgen de eerste echo en ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik heb in augustus een MA gehad, voelde me toen enorm zwanger en ik had er alle vertrouwen in. Maar ja, bij de eerste echo bleek het toch niet goed te zijn. Ik hoop dat als ik morgen een goede echo heb, ik dan wat geruster ben. Je blijft zorgen houden, hopelijk kan je snel gaan genieten!
Succes donderdag. Ik dacht iedere keer dat ik naar de wc ging...als ik maar geen bloed aantref.... Gelukkig tot op de dag van vandaag geen bloed gezien! Ennuh..probeer donderdag er ook van te genieten als alles goed blijkt te zijn he! Groetjes Masu
Dit is zo herkenbaar net alsof ik het zelf heb geschreven. Ik leeft ook van week naar week..... Maar nu nog steeds zit de angst erin hoor!! Ook lees je overal over doodgeboren kindjes etc... Terwijl ik het niet eens bewust opzoek.
Akelig hè! Ik kom het ook tegen als ik weer eens zit te googlen en kan het niet laten 't te lezen....en vervolgens weer verdrietig en onzeker te worden...
Hey dames, vandaag controle gehad en hartje gehoord mbv de doppler..ook nog gevraagd voor een echo en gekregenhaha.. Hartje zien kloppen en handje zien bewegen zooooooo blij nu op naar de 20 wkn echo op 3mrt