Hoi meiden ik vroeg mij af hoe de slijmprop er uit ziet. Ik weet ook dat hij weer kan aangroeien en dat het niks hoeft te betekenen voor een evt naderende bevalling maar vroeg me af of dit een deel is van de slijmprop
Zou best eens de slijmprop kunnen zijn, zeker als het afwijkt van je normale afscheiding. Het was dik en doorzichtig bij mij, 2 dagen zonder bloed, en de derde dag met een klein sliertje bloed begon de bevalling.
Bij mij was het dikker en taaier, ik verloor hem (of een deel) bij mijn oudste precies met 36 weken en had die avond wat gemene harde buiken, maar onder de douche trokken die ook weer weg. Een week later hetzelfde verhaal, weer echt taai, dik slijmverlies en harde buiken, na het douchen was ik echt heel moe en ben ik in bed gekropen rond een uur of 20. 6 uur later werd ik wakker van mijn vliezen de braken en nog eens 12 uur later was mijn dochter er
Jep dot was indd een schimmelinfectie denk ik. Daarna ook heeeeeeeeeel veel jeuk en branderig gevoel. Is gelukkig nu stuk minder geworden uit zichzelf
Hou t ff in de gaten. Ik ben bevallen met een schimmelinfectie en onze zoon werd geboren met... spruw
Je kan altijd je foto's nog verwijderen Slijmprop was hier taaislijm spul, maar bij R niet meegemaakt. Die begon met gebroken vruchtwater. Zet een tas met meerdere joggingbroeken, onderbroeken en maxi maandverband in de wc of er vlakbij. Heeft me meerdere pogingen gekost om weer van de wc af te kunnen komen toen.
Ja dat weet ik nog wat leuk je weer tegen te komen mijn dochter is uit dec 2020 we zaten samen in de groep je had toen nog een keer een foto gedeeld
Ik haak even in hoor, maar bedoel je door het verliezen van vruchtwater? Want dat is een verdomd goeie tip, eerlijk gezegd
Jup ik had nooit maar dan ook nooit verwacht dat het elke keer golfjes zouden zijn. Sowieso had ik niet verwacht dat het zou "knappen" omdat bij G met veel moeite het in t ziekenhuis werd gedaan. Maar ik stond op van de bank om te gaan plassen en t was "pats", gelukkig niet OP de bank. En die lokale dweilactiviteit, ala. Maar ik heb zeker nog een half uur op de wc gezeten totdat ik de boel dermate onder controle had dat ik daadwerkelijk op kon staan zonder dat ik gelijk een schone broek WEER kon pakken ondanks ladingen kraamverband, nacht maxi. Heeft zeker 6 setjes gekost. Bleef gutsen Dus tas met 5-6 jogging/Yoga broeken, een vuilniszak voor de natte bende en voldoende katoenen onderbroeken en big ass maand/kraamverband met veelvoudige absorbtie, plus een paar van die celstofmatjes. Als je dan zo ver bent dát je kan verplaatsen kan je die onder je kont houden op de bank/bed o.i.d.. Heb je de ruimte (in je tas) en een bank die t aankan zo'n waterdichte matrasovertrek is ook super handig.