wat aan bij de bevalling? Kleur nachthemd?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Sweetlakecity, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik hoorde van een vriendin dat ze een wit t shirt aanhad bij de bevalling en eigenlijk dat ding kon weggooien.
    Ik vraag me af wie heeft er wat speciaals gekocht om aan te trekken?
    Welke kleur eigenlijk?

2. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik had een groen shirt aan van me man. is weer prima schoon geworden. niks mis mee

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Mijn shirt zat onder de vlekken van de ruggeprik, die is heerlijk fris en schoon weer uit de was gekomen!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    meestal krijgen ze alles eruit hoor! ik had een bigshirt gekocht voor de bevalling. Uiteindelijk de weken voor de bevalling daarin geslapen en bevallen in een ok hesje..

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik heb mijn bh aangehouden met hempje (paars) en zwart vestje (voor ervoor tijdens was het veel te heet) en dat werkte prima geen vlekken gehad trouwens..

6. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Beetje overdreven hoor om je shirt weg te moeten doen, ja misschien als je hem pas 3 dagen na de bevalling een keer besluit te wassen ;)

Ik had een shirt van mijn man aan (had shirts gekocht voor tijdens de bevalling zodat ik er netjes bij zou liggen maar op dat moment intresseerde het me weinig in welk shirt ik lag, in dit geval dus die van mijn man) een lichtblauwe, alle vlekken zijn er uit gegaan.

En als hij nu dat shirt aan heeft hebben we het er altijd nog even over.
    Is toch een heel speciaal shirt nu en zal hem ook nooit weg doen!

7. henkie24

henkie24 Niet meer actief

nee ik gooi dat shirt ook niet weg... het is echt al een verwassen ding maar toch... :D

8. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Ik ben in mn nakie bevallen, dus had niks aan! hihi.

Maar had inderdaad ook een oud verwassen shirt aan in het begin. Je kunt natuurlijk ook gewoon een goedkoop dingetje kopen als je je er niet te druk om wilt maken. ;) Kun je het gewoon wegggooien als het allemaal achter de rug is.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben bevallen in een ok short omdat ik een ruggeprik had zat dat het fijnste en dat ding was eigenlijk helemaal niet echt smerig hoor tuurlijk heb je wat vlekken maar niet zo erg dat je het moet weg gooien hoor

10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Ik draag jem nog vaak (is een lekker hempje) en heeft speciale betekenis ik wil hem express bij de volgende ook aan hihi...

11. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik had zo'n lange nachthemd aan van super mama
    is weer schoon hoor

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat ligt niet aan het shirt...maar aan je wasmiddel ;)

Ik had een hagel wit hempje van noppies aan...dat ligt nu hagel wit weer in de kast...heel speciaal hempje...en die gaat met de volgende zwangerschap weer gewoon gedragen worden...al het bloed en huidsmeer en poep is er echt wel uit hoor :D

13. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik had een zwart spagettibandjestopje aan en de vlekken kwamen er allemaal uit.

14. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Ik een knalrood shirt en is ook weer mooi schoon geworden.

Ik heb nu een groot zwart shirt in mijn tas zitten, kan ik lekker in bewegen.

15. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik had een spierwit t-shirt aan en een witte beha. Allebei weer, tegen mijn verwachting in, helemaal schoon geworden.

16. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik heb een roze gekocht, past perfect bij mijn roze pantoffeltjes en roze sokjes en roze waterkruik hahahahahah. Hij is tot aan de knieen, met lange mouwen en knopen van boven tot onder, ik heb hem gekocht om de knopen, vind dat wel handig, voor eventueel borstvoeding en dergelijke.

17. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik had een zwart t-shirt met lange mouwen aan. Alleen heeft de gyn de mouwen kapot moeten knippen ivm de bloeddruk meter (moest in alle haast gebeuren want ik verloor veel bloed). Doordat ik steeds suffer werd en met spoed naar de OK moest, hebben ze het t-shirt helemaal kapot moeten knippen. Dus helaas heb ik dit speciale shirt niet kunnen bewaren...

18. sylvie1988

sylvie1988 Actief lid

23 mrt 2008
    150
    0
    0
    haarlem
    ik had een zwart nachtjapon met een v hals en korte mouwen tot aan mn knien
    Heb hem ook nog steeds en heeft voor mij een speciaale betekenis

19. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik ook!

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik had een singlet aan , zwart wit gespreept, ook schoon eruit gekomen. Na de bevalling had ik een makkelijk shirt en een trainingsbroek aan.

Deel Deze Pagina