hoofdpijn

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door femkejansen, 3 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femkejansen

    femkejansen Niet meer actief

    Ik ben als ik naar mn cyclus van vorige maand kijk nu een dag overtijd! Ik heb al vanaf afgelopen maandag last van lichte buikkrampen en ook van lichtelijke hoofdpijn en vlagen van misselijkheid zijn vandaag wat erger geworden, en zelfs de koffie zostraks smaakte me niet.
    Normaal heb ik altijd voor dat ik ongi moet worden last van afscheiding, maar heb daar tot nu toe geen last van en dat is iets wat mij juist deze ronde heel erg opviel...
    Wat denken jullie, zou dit alles een teken zijn dat mn ongi eraan komt of dat ik misschien weleens zwanger zou kunnen zijn?
    Door die hoofdpijn wat ik heb denk ik zelf steeds dat ik ongi ga worden, maar tot op nu is er nog niks van te bekennen.
    ohja en heb zo af en toe ook een beetje een stekend/drukkend gevoel aan de linker lies.
     
  2. femkejansen

    femkejansen Niet meer actief

  3. Nientjje

    Nientjje Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik zou een test doen, dat is de enige manier om er achter te komen of je zwanger bent. Symptomen van naderende menstruatie en vroege zwangerschap kunnen nogal op elkaar lijken, zo heb ik hier op het forum geleerd. Succes!
     
  4. musicalfan

    musicalfan Fanatiek lid

    7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoi Femke

    Als ik jou was zou ik testen. Je weet het maar nooit. Misschien was je eisprong later dat je daarom nog niet ongi bent, of misschien ben je zwanger wat ik hoop voor je.
    Ik heb zelf al zoveel klachten gehad iedere maand en die lijken erg op elkaar. Toen ik zwanger was(helaas mk), toen ik niet bezig was met zwanger worden en als ik wel bezig ben om zwanger te worden.
    Dus bij mezelf kan ik nergens meer van op aan. Een lijf kan je behoorlijk voor de gek houden. Maar ik ga voor je duimen.
     
  5. Lovelylonnes

    Lovelylonnes Fanatiek lid

    3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Idd, ht zegt helemaal niets helaas.
    Ik voel ook van alles maar alleen een testje kan de definitieve uitslag geven!
    Dus doe morgen even een testje, met ochtendurine en je hebt je antwoord!
    Succes!
     
  6. Smallville

    Smallville VIP lid

    1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    ik zou je langste cyclus aanhouden en dan op dag 31/32 testen
    succes
     
  7. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    en? alweer getest?
     

Deel Deze Pagina