Ik ben benieuwd wie hier ook ervaring mee heeft... Voor mijn zwangerschap was ik echt een zout-mens. En nu ik zwanger ben wil ik alleen maar zoetigheid! Mijn schoonzus zegt dat ik dan waarschijnlijk een meisje krijg omdat zij dat ook heeft gehad. Zijn er mensen die dit herkennen en die inderdaad een meid hebben gekregen? Nou maakt het mij helemaal niks uit wat het zou zijn, vind het allebei fantastisch, maar ik ben wel erg nieuwsgierig Kan ook niet wachten tot de 20-weken echo. Het zal wellicht wel een fabeltje zijn net als al die andere dingen (met je sokken aan slapen wordt een jongen, met je gezicht naar het noorden geloof ik een meisje) maar dit heeft mischien wel met bepaalde jongens-meisjes hormonen te maken...
Ik kon ook maanden chocola in huis hebben zonder er uberhaupt naar te kijken. Ik geef normaal echt niets om zoet. Lekkere hartige hapjes daarentegen mmm... Nu ben ik zwanger en smeer ik zelfs dik chocopaste op brood, hahaha. Eergister een pondzak chocoladeeitjes bij de Hema gehaald (die gevulde mmm) en ik drink suiker in mn koffie en drink veel limonade (normaal water, thee, boullion) Maar ik kan je vertellen, het is een bakerpraatje dat het iets zegt over het geslacht. Ik kan me niet voorstellen dat het er iets mee te maken heeft. Ik krijg een zoon in ieder geval. (ook volgens chinese kalender zou het een meisje zijn)
Tijdens mijn vorige zwangerschap was chocola en zoetigheid niet aan te slepen! Ik heb een dochter gekregen, maar of het daar nou wat mee te maken heeft? Nee denk het niet eerlijk gezegd!
Inderdaad vooral chocolade is hier tegenwoordig gauw op. Had ik eerder echt nooit! Had altijd een lade met snoepgoed in de keuken maar moest af en toe gewoon kijken of het nog goed was, zo lang dat het er lag. Maar ik denk dat het gewoon inderdaad de hormonen zijn...
Grappig, bij mij is het juist omgekeerd. Ik had een chocolaverslaving en nu heb ik er totaal geen zin in. Nu word ik blij van borrelnootjes....?!
Ik geef normaal niks om zoetigheid, maar nu is het echt niet aan te slepen! En ik krijg toch echt een jochie
Ik ben normaal chocoladeverslaaft maar ik hoef het nu echt niet! Ik vind juist alles té zoet terwijl ik daar normaal wel van houd. Maar ik lust opeens veel dingen niet meer en ik heb altijd trek in kipnuggets en tomatenketchup.. Niet per se in die volgorde
bij mijn eerste had ik ook steeds mega zin aan zoetigheid. en was dus idd een meid. nu heb ik vlagen van zoet en hartig. als ik begin aan chocolade dan is het ook zo op hihi. maar ben ook echt gek op een groot stuk vlees nu. en heb vaak trek in een patat oorlog. maar ja da niet te krijgen hier beetje jammer maar beter voor de lijn hihi.
Bij mijn eerste zwangerschap waren het van die Hagen Das ijsbekers en dan liefst belgische chocolade terwijl het nu aleen maar snoep is en dan wel zure. Dus de omzet van kruidvat zal stijgen
hier is de chocola niet aan te slepen en wij krijgen een meisje (als de echoscopiste het goed had that is )
Ik ben ook een mens die van hartig houd, sinds ik zwanger ben koop ik ineens zuurtjes van Look a Look en eet ik iedere avond waterijs, nu ben ik een paar dagen geleden naar medisch echoscopiste geweest en wij krijgen en jongen, van mijn eerste een meisje...at ik heel veel chocolade en roomijs en caramelijs, maar ook veel hartige dingen...
1 e zwangerschap kon ik chocolade ( en alle zoetigheid ) met gemak laten staan. Ik werd mama van een jongetje. Deze zwangerschap: zonder zoet word ik nog knorriger dan ik al kan zijn en moet ik gewoon bij jam of hagelslag op mijn brood! En volgens de echo's krijgen we idd een meid....
Hier precies andersom: de eerste zw.schap alleen 'gezonde' trek (veel fruit en hartigheid) en een meisje. Nu juist een ontzettende snoeperd en dit keer een jongen!
Ik heb het ook.... heeeel veel zoetigheid, en vooral chocolade... en jawel, ik krijg een meisje! Bij mijn eerste kindje heb ik hetzelfde gehad.
bij de eerste 2 zin in hartig (beschuitjes met kaas en broodjes ei) beiden meiden, nu bij deze alleen maar zin in ZOET! weer een meid.....
Ik heb het andersom. Ben nu helemaal hartig-fan! Kaas, worst, hmm lekker Chocola doet me helemaal niets meer
Bij mijn 1e was ik enorm dol op borrelnoten en kaas en worst. En dat is een meisje geworden. Nu heb ik enorme trek in zoet, maar ook in hartig en dit wordt een jongetje (als de echoscopiste het goed zag). Chinese kalender zei een meid bij deze dus dat klopt dus ook niet altijd.