Hoi, ik neem bijna nooit een bad, tekens een korte douche, maar vandaag had ik er eventjes zin in, om met een boekje in bad te liggen. Ons water wordt nooit helemaal warm dus moest een paar potjes water koken en die in het bad gooien. Heb een uurtje erin gelegen en plots dacht ik shit, is dit wel okay...heb even gegoogled en kwam veel verschillende meningen tegen. Wat denken jullie?
Ben niet echt bang van het bad op zich, maar het was wel heel warm. Moest er heel langzaam in gaan zitten omdat het zo heet was. En nu lees ik weeral griezelverhaaltjes over birth defects bij hot tubs.... Had ik toch beter eerst gegoogled voor ik dat bad nam, arf
Lekker een warm bad nemen hoor. Ze zeggen dat je een beetje op moet passen ivm het ontwikkelen van de orgaantjes, maar in Zweden gaan vrouwen zelfs iedere week van de zwangerschap naar de sauna. Dus zo veel kwaad zal een warm bad niet doen, je kunt er alleen een beetje draaierig van worden ivm met dalende bloeddruk.
Ik heb het toevallig vorige week aan de verloskundige gevraagd, of een warm bad geen kwaad kan. Maar zij zei van niet, ze zei alleen kunnen sommige vrouwen heel erg draaierig en misselijk worden als het water te heet is. En dat je daar mee op moet passen.
Je moet doen wat je gewend bent en wat je als prettig ervaart. Als je dus gewend bent om iedere week naar de sauna te gaan, dan kan dat inderdaad elke week..Mijn vk zei: alles doen wat gewoon prettig voelt en wat je lijf aankan..Als het niet prettig voelt, ermee stoppen..(m.b.t. warme baden enz..)