Tijdens het grote moment zal het waarschijnlijk niks uitmaken, maar even uit nieuwsgierigheid, gebeurt het vaak?
Hier niet gebeurd.. (Was er ook een beetje bang voor ) Was denk ik het enigste voordeel van mijn obstipatie haha..
en als ik in bad beval en ik ga poepen, komt het dan boven drijven? uhm beetje gekke vraag misschien maar ik ben benieuwd
hahaha ja ik ben ook van plan in bad te bevallen, ik weet alleen dat je er een netje bijgeleverd krijgt (precies waarvoor je denkt dat het is!!) M'n vriend vind het heel erg grappig allemaal
Ja hoor, bij mij gebeurd dat zeker. Geen probleem mee, hoort er nu eenmaal bij. Vk zei zelfs tegen: nu weet ik zeker dat je goed perst
Bij de eerste! Verloskundige zei dat ze blij was dat te zien want dan zat er schot in. Ik vond het genant!
Bij mij is het er bij één bevalling eruit gekomen, andere twee keren niet. Ik heb me er echt niet druk om gemaakt op dat moment hoor, het schijnt zo vaak te gebeuren, daar kijkt de verloskundige of gynaecoloog echt niet meer van op. En ja, ik denk dat als je in bad bevalt de ontlasting idd naar boven komt drijven op den duur. Ook daar zou ik me niet druk over maken, dat maken de verloskundige/gynaecoloog ook wel vaker mee. Succes in ieder geval!
Tijdens mijn zwangerschap was dit een van mijn grootste angsten: poepen tijdens de bevalling....hoe genant, dacht ik toen....maar toen ik eenmaal zo ver was, kon het mij niks schelen...ja bij de eerste twee keer persen, heb ik twee keer een flinke drol uitgepoept...I don't care anymore....
whahaha nou dan weet ik dat ook weer ik beval in een geboortekliniek en daar staat al een bad, zal vast ook een netje aanwezig zijn
had er helaas ook last van. Bij de derde heb ik me er tijdens het persen nog verontschuldigd dat de vk heel erg moest lachen, want ik hoorde me druk te maken over het persen....
weet nu al wat mijn vent gaat zeggen als dat bij mij gebeurd... Zal ech wel zoiets in de trant zijn van uhhhh hoort er geen blank kindje uit te komen Maar ik maak me er echt geen zorgen om... tisz mn eerste kindje ik zie t wel... misschien past mijn drol ook een mutsje.. maken een foto en zetten op t geboorte kaartje hahaha nee hoor geintje....
Ik heb me voor het moment supreme al drie keer leeggepoept, dus ik denk niet dat dit nog gebeurd is. Maar weet je, dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker. Ik heb dat ook niet gevraagd ofzo!
Ik heb er niets van gemerkt, heb er ook niemand over gehoord. Maar op sommige foto's kan je net een stukje van die matjes zien waar je op ligt (benen in steunen), en aan de kleur te zien, waarschijnlijk wel
Schijnt bijna altijd te gebeuren, scheelt weer wat plek waar d baby door kan. Moet zeggen dat ik het niet eens door had, maar was wel gebeurt...
Hier wel gebeurd. Als je in bad bevalt zal het dan idd boven komen drijven. Tenzij je diarree hebt, dan wordt het een nieuw bad vrees ik! Ik was er ook huiverig voor maar op het moment interesseerde het me helemaal niks. Ik vond het alleen wel weer jammer dat mijn man me later ook nog even melden dat ik behoorlijk stonk! *schaam* en dat terwijl ik normaal gesproken helemaal geen stink poep heb!