Poepen tijdens bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bubi, 16 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Tijdens het grote moment zal het waarschijnlijk niks uitmaken, maar even uit nieuwsgierigheid, gebeurt het vaak?;)

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.743
    1.061
    113
    Hier niet gebeurd.. (Was er ook een beetje bang voor ;) )
    Was denk ik het enigste voordeel van mijn obstipatie haha..

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    en als ik in bad beval en ik ga poepen, komt het dan boven drijven? ;) uhm beetje gekke vraag misschien :p maar ik ben benieuwd :p

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Bij mij wel en het interesseerde me op dat moment echt helemaal niks ;)

5. Nien1980

Nien1980 Lid

15 nov 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yep, bij mij kwam t er allemaal uit. Gênant, maar ja, wat doe je eraan?

6. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    hahaha ja ik ben ook van plan in bad te bevallen, ik weet alleen dat je er een netje bijgeleverd krijgt (precies waarvoor je denkt dat het is!!) M'n vriend vind het heel erg grappig allemaal

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ja hoor, bij mij gebeurd dat zeker. Geen probleem mee, hoort er nu eenmaal bij. Vk zei zelfs tegen: nu weet ik zeker dat je goed perst ;)

8. Amytje

Amytje Fanatiek lid

7 jul 2010
    1.044
    25
    48
    Vrouw
    Midden Nederland
    Yep! Erg gênant, maar ja... Je "perst" natuurlijk die kant op dus is soms onvermijdelijk denk ik! ;)

9. o0mona0o

o0mona0o Actief lid

21 apr 2011
    466
    426
    63
    Twente
    Geen last van gehad. Dacht tijdens de bevalling wel dat er wat kwam, maar dat was dus niets.

10. tappie

tappie Lid

19 mrt 2008
    99
    0
    0
    Bij de eerste!

Verloskundige zei dat ze blij was dat te zien want dan zat er schot in.

Ik vond het genant!

11. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Bij mij is het er bij één bevalling eruit gekomen, andere twee keren niet.
    Ik heb me er echt niet druk om gemaakt op dat moment hoor, het schijnt zo vaak te gebeuren, daar kijkt de verloskundige of gynaecoloog echt niet meer van op.
    En ja, ik denk dat als je in bad bevalt de ontlasting idd naar boven komt drijven op den duur. Ook daar zou ik me niet druk over maken, dat maken de verloskundige/gynaecoloog ook wel vaker mee.
    Succes in ieder geval!

12. vlindertje27

vlindertje27 Actief lid

22 nov 2010
    257
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tijdens mijn zwangerschap was dit een van mijn grootste angsten: poepen tijdens de bevalling....hoe genant, dacht ik toen....maar toen ik eenmaal zo ver was, kon het mij niks schelen...ja bij de eerste twee keer persen, heb ik twee keer een flinke drol uitgepoept...I don't care anymore....:)

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    whahaha nou dan weet ik dat ook weer :p ik beval in een geboortekliniek en daar staat al een bad, zal vast ook een netje aanwezig zijn ;)

14. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    had er helaas ook last van. Bij de derde heb ik me er tijdens het persen nog verontschuldigd dat de vk heel erg moest lachen, want ik hoorde me druk te maken over het persen....

15. Missmama2be

Missmama2be Bekend lid

26 jan 2012
    830
    0
    0
    weet nu al wat mijn vent gaat zeggen als dat bij mij gebeurd...

Zal ech wel zoiets in de trant zijn van uhhhh hoort er geen blank kindje uit te komen :p

Maar ik maak me er echt geen zorgen om... tisz mn eerste kindje ik zie t wel... misschien past mijn drol ook een mutsje.. maken een foto en zetten op t geboorte kaartje hahaha nee hoor geintje....

16. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Ik heb me voor het moment supreme al drie keer leeggepoept, dus ik denk niet dat dit nog gebeurd is. Maar weet je, dat weet ik eigenlijk helemaal niet zeker:). Ik heb dat ook niet gevraagd ofzo!

17. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Ik heb er niets van gemerkt, heb er ook niemand over gehoord.
    Maar op sommige foto's kan je net een stukje van die matjes zien waar je op ligt (benen in steunen), en aan de kleur te zien, waarschijnlijk wel ;)

18. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Gelukkig bij mij niet gebeurd maar ik weet wel dat het vaak voorkomt ja. :)

19. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Schijnt bijna altijd te gebeuren, scheelt weer wat plek waar d baby door kan. Moet zeggen dat ik het niet eens door had, maar was wel gebeurt...

20. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier wel gebeurd. Als je in bad bevalt zal het dan idd boven komen drijven. Tenzij je diarree hebt, dan wordt het een nieuw bad vrees ik!

Ik was er ook huiverig voor maar op het moment interesseerde het me helemaal niks. Ik vond het alleen wel weer jammer dat mijn man me later ook nog even melden dat ik behoorlijk stonk! *schaam* en dat terwijl ik normaal gesproken helemaal geen stink poep heb! :)

Deel Deze Pagina