slijmprop verloren? 26 wk zwanger..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Senna, 27 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    is er niemand die haar kent en haar nummer heeft of zo, sterkte en ik denk aan je...

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Senna succes ermee, waar blijft je antwoord nou :(

xxx Marijke

3. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Shit dat we nog niets hebben gehoord, maar aan de andere kant mocht ze in het ziekenhuis liggen, is ze wel in goede handen. Ben vorige week naar het ziekenhuis gebracht en als ze het niet vertrouwen moet je naar Utrecht, daar hebbe ze alle materialen om je kindje zo goed mogelijk te verzorgen. Hopelijk is alles goed. Blijven maar duimen....

4. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Bedankt voor de lieve reactie’s. ik stuur dit bericht met een mob omdat ik toch in het zkhs moest blijven. Ik had namelijk ontsluiting en die harde buiken waren dus beginnende weeën. Ik lig nu aan de weeën remmers en heb twee spuiten gehad voor het versneld rijpen van de longen en andere organen van de baby. Verder volledige bed rust zelfs niet douchen of plassen. Het is verder afwachten hoe het verder gaat blijft het zo doorzetten dan wordt ik overgeplaatst waar ze voor zulke kleine kindjes kunnen zorgen mocht het toch geboren worden. Een heel verhaal, ik zal proberen jullie op de hoogte te houden en duimen he dat het goed blijft gaan liefs senna

5. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Senna, reden om extra hard te gaan duimen nu!!
    *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduim* Spreek dat ukkie maar even toe dat het nog lekker een tijdje moet blijven zitten, is nog veel te koud buiten! Heel veel succes en take care!

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Duim zeker voor je meid, zo lang mogelijk vol proberen te houden!!!

Heel veel succes, hoor!!!

7. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Oooh wat vervelend dat het toch weeen waren en je al ontsluiting hebt, ik hoop dat de kleine nog zo lang mogelijk in je buik mag blijven en geboren word als de tijd er rijp voor is! Heel veel sterkte voor jou het zal wel heel erg spannend voor je zijn en fijn dat je nog even wat hebt laten weten, moest aldoor wel aan je denken en hoopte van harte dat het goed met jou en je kleintje gaat! Liefs Carry

8. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    erdikkie, toch echt ontsluiting en weeen dus!
    Ff een hart onder de riem: op een ander forum is een moeder bevallen met 26 weken(in feb/maart), zij en de kleine maken het inmiddels uitstekend!
    Voor jou hoop ik uiteraard dat je kleintje nog zo lang mogelijk blijft zitten!!

Heel veel sterkte!

9. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    heeeeeel erg veel sterkte meid,
    ik hoop dat de medicijnen aanslaan.

hou vol...

liefs cindy

10. ik duim ook heel erg hard voor je dat 't baby'tje nog eventjes in je buik blijft zitten.
    Hou vol en veel sterkte!
    Saartje

11. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Senna,

Ik zal voor je duimen ! Veel strekte !

xxx

Nikki F

12. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Baby blijf nog maar lekker bij je mama in de buik zitten. Wacht nog maar een poos met eruit te komen.
    Senna veel sterkte!

13. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Senna, ook ik blijf voor je duimen. Dat de kleine nog maar lekker blijft zitten.
    Liefs Hope

14. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Senna; wat vervelend.
    Even een hart onder de riem.
    Ik heb hetzelfde gehad (alleen dan met 31 weken) en bij mij is alles goed gegaan.

Vraagje; hebben ze ook gekeken of het een blaasontsteking was? Dat is namelijk de meest voorkomende reden van vroegtijdige weeën.

15. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik zal ook hard voor je duimen meid, dat je beeb nog maar even mag blijven zitten!!

16. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Jeetje, wat heftig zeg!!! Ik zal ook hard voor jullie duimen. Nog maar even lekker bij mama blijven, kindje!

XXX

17. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    he gedsie

Ik duim mee dat die kleine nog lekker warm blijft zitten, tis inderdaad nog veel te koud, en eigenlijk ook nog heel wat weekjes tevroeg.

Kleintje blijf zitten waar je zit!!!

Sterkte liefs,

18. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou wat een verhaal zeg, ik gisteren de hele dag gekeken of er al bericht was, maar dat mocht niet zo zijn :cry:

dus dacht ga weer even kijken en ja ze heeft gemaild.

Ik ga heeeeeeeeeeeel hard duimen voor je senna, dat je kindje lekker veilig in je buik blijft :D

Je moet nog wel zolang, hoop dat het kindje dan voorlopig binnen blijft.

Veel sterkte meid, we gaan met z'n alle duimen hoor! :) :D :p

Groetjes en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel liefst van patricia ;)

19. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Owww, nee toch. Ik ben druk aan het duimen voor jullie hoor. Ik hoop dat het kindje zich bedenkt en nog lekker blijft zitten. Ik hoop ook dat je een beetje de rust in jezelf kunt vinden.

20. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Jeeh, Senna, dat is enorm schrikken. Ik heb het vorige week meegemaakt dat ik in het ziekenhuis moest blijven omdat ze dachten dat ons kindje al zou komen. Rust maar goed en denk maar elke dag is er weer een dag bij dat jouw kleintje in je buik blijft. Ik wens jullie heel veel sterkte! Liefs Jenny

Deel Deze Pagina