Hoi Senna Ook ik wil je heel veel sterkte en succes wensen en ik hoop dat alles goedkomt met jou en je kleintje! Liefs, Daan
Hoi nogmaals bedankt voor de reacties.. in het zkhs was helaas geen internet vandaar dat ik ook niets kon sturen.. De weeenremmers zijn zo goed als aangeslagen mits ik niet veel ga lopen, doe ik teveel dan begint het weer. Rust , en niet teveel doen is dus nog steeds het advies van de dok. Op dat advies mocht ik vandaag ook naar huis omdat de ontsluiting is blijven steken op 2 cm en zo te zien niet verder gaat als ik veel rust. Mijn baarmoederhals is wel erg week en verstreken, dus de dok denk niet dat ik de 40 weken haal, hij hoopt dat ik het tot 34 kan volhouden.. dat hoop ik dus ook.. als ik iets raars voel moet ik meteen terug komen, dus het blijft echt spannend zo.. wat gaat mn lichaam doen? blijft het rustig, oh ik voel iets.. etc etc.. De zwangerschap heeft zo wel een hele andere wending gekregen dan dat ik me had voorgestelt.. in ieder geval bedankt voor de lieve berichtjes, hier blijft het afwachten, hopen dat het blijft zitten... en vooral heeel rustig aan doen...
Nogmaals veel sterkte gewenst en houdt je rustig aan!!! Ik hoop dat de beeb nog lang mag blijven zitten.
Meid, hou je echt superrustig. Mijn vriendin heeft uiteindelijk 20 weken platgelegen en alles aan haar voorbij laten gaan (bij haar 2e zwangerschap dan, eerste zwangerschap werd met 26 weken geboren) Uiteindelijk heeft ze zo haar 40 weken helemaal volgemaakt en heeft nu een super lief kindje! Laat je verzorgen en doe dat ook echt, ieder beetje kan al teveel zijn!! En laat die buik nog even groeien!!!!
Nou meis... ik zou dan echt maar veel rust nemen... en ik zal voor je duimen dat je de 34 weken vol gaat maken.
Heeel veel sterkte met het rustig aan doen. Ik denk dat dit toch heel erg moeilijk is, ondanks dat je weet dat het MOET!! Ik blijf voor je duimen dat het kindje zo lang mogelijk zal blijven zitten!! Veel liefs van Carry
Iedere dag dat je kleine uk blijft zitten in de baarmoeder is naturlijk weer mooi meegenomen! Ik wens je erg veel sterkte de komende weken, want het is natuurlijke niet niks, om 'niks' te mogen doen, maar het is voor een goed doel!!
Inderdaad maar hopen dat hij/ zij nog even blijft zitten. Elke dag en elke week zijn er weer een bij. Doe maar rustig aan (makkelijk om tegen een ander te zeggen, zelf moet ik het ook, maar heb er veel moeite mee). Sterkte, Liefs Jenny
tijd voor een stretchertje in de tuin ? (uit de zon natuurlijk) wel goed rusten.. dan komt het vast goed lekker nog een beetje groeien!
tnx maar weer! ja tis indd moeilijk rustig aan doen! heb vandaag ook onwijs lage rugpijn, hou het zelf goed in de gaten en als het morgen niet weg is trek ik weer aan de bel, had vorige week voordat de weeen begonnen ook zown lage rugpijn. misschien is het wel weer niets maar de angst zit er goed in. Kdoe in ieder geval heel rustig aan, straks lekker in bad, en de hele avond op de bank
In ieder geval lekker dat je gewoon weer thuis bent, kan je toch een beetje weer je eigen ding doen xxx Marijke
Sterkte Senna met alles. Het zal wel niet meevallen om je zo rustig te houden. Kan me voorstellen dat je bij de pijntjes die je voelt weer flink de zenuwen krijgt.