Nogmaals bedankt voor de steunende berichtjes, dat doet me echt goed. Vandaag weer voor controle geweest, en positief nieuws en negatief nieuws. het positieve is dat de ontsluiting niet verder is gegaan, daar ben ik blij om, die lage rugpijn zijn dus geen weeen geweest, en de harde buiken die ik gehad heb hebben gelukkig ook niks gedaan. Zo heb ik toch wat meer zekerheid en rust. het negatieve nieuws is, ik heb een echo gehad omdat de gyn mijn buik nogal groot vond,het kindje is aan de grote kant, heeft vooral een dik buikje, verder ziet ie er heel gezond uit, waarsch heb ik zwangerschapssuiker, de waardes waren niet schrikbarend hoog, (smorgens 5,nog wat en smiddags 7,4 ) maar wel hoog genoeg om voor de zekerheid dus nog een keer te prikken. Baal daar dus enorm van, maar goed, ben allang blij dat de ontsluiting is blijven steken.. kan denk ik beter zwangerschapssuiker hebben dan een kindje wat veels te vroeg wordt geboren.. maar goed met beiden heb ik geen ervaring, maar dat is wat mijn gevoel zegt. Het zit me niet echt mee de zwangerschap.. dat is wel iets waar ik me zorgen om maak, ik hoop ooit een zwangerschap mee te maken zonder complicaties etc, ik probeer zoveel mogelijk te genieten, maar ik merk gewoon dat ik me zoveel zorgen maak om alles dat dat er weleens bij inschiet.
het goede nieuws is in ieder geval inderdaad goed had de arts nog een verklaring waarom ze vonden dat het kindje zo'n dik buikje had? of is dat verder geen probleem? hoop voor je dat het vanaf nu alleen nog maar beter gaat en zwangerschapssuiker is vervelend.. maar het gaat gelukkig ook weer over dus dat scheelt toch oo wel een beetje
pcies het goede nieuws is ook heel gunstig, dat is ook het belangrijkste, en indd suiker gaat wel weer over, alleen vindt ik het zo vervelend voor het kindje dat ie dan te dik kan worden. Maar dat zal ook wel weer overgaan als ie eruit is denk ik dan toch? weet er eig heel weinig over, zal zo ff op internet gaan zoeken. nee op zich is het geen probleem dat het buikje wat dikker is, dat komt dus waarschijnlijk door de suiker. Het was niet schrikbarend dik ofzo maar viel wel op. Wat wel raar was, de echoscopiste zei dat ie niet te groot of te klein was, maar gemiddeld en de gyn zei dat ie iets te groot was. :S Maar ik zei al tegen haar, mijn vriend en ik zijn beiden lang, mijn vriend 1,96 en ik 1.80. Mijn vriend was 54 cm bij de geboorte en ik ook. (hebben beide wel te lang gezeten) We krijgen een jongen, die is vaak wat groter, en genetisch gezien zou het raar zijn als er met 40/41 weken een kindje van 47 cm ter wereld zou komen.. ze zei ja dat zou ook kunnen.. maar eerst de suiker afwachten, maandag moet ik prikken woensdag krijg ik uitslag via de foon.
yup, het gaat gelukkig hardstikke goed op het moment, kan steeds weer iets meer zonder dat de weeen weer beginnen, neem aan dat dat een heel goed teken is.
Gelukkig zeg! Maar blijf je het nog wel rustig aan doen? De kleine moet nog een tijdje blijven zitten hoor!!
Lekker dat het goed met je gaat, maar idd niet te overmoedig worden he Hoop dat jet het kleintje nog mooi een tijdje in je buik houdt!! Succes ermee en liefs van Carry
helaas nu weer zwangerschapssuiker, kreeg net de uitslag, baal er enorm van. Het lijkt af en toe wel alsof alles wat je maar kan hebben in de zwangerschap ik krijg, en dan niet alleen de kwaaltjes, maar ook echt de medische dingen, zoals dan diabetes en een paar weken terug vroegtijdige weeen. maar goed we proberen niet te klagen en gewoon alles weer over ons heen te laten komen en vrolijk verder proberen te gaan. Maar ben wel benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Nounou senna jij maakt het idd allemaal mee! Pfff... ben je net bijgekomen van die vroege weeen krijg je dit weer.... Heel veel succes met de laatste weken! Zet em op!!!
Ik hoop het! maar dan moeten we de suiker wel in de hand houden anders wordt het kindje te dik.. en dat bevordert de bevalling natuurlijk weer niet.. Ach we zien het wel, als hij er maar gezond uitkomt!
Als het idd maar gezond is!! Maar ik hoop ook van harte voor jou dat je een makkelijke bevalling hebt, je hebt al even weer genoeg moeten door staan lijkt mij!!! Groetjes Carry
Hoi Senna, Je hebt wel prachtige echo-foto's in je album ! Als je die ziet weet je waar je het voor doet ! Veel sterkte met de suiker ! Groetjes, Nikki F