Mijn verlof is vandaag begonnen! Vanmorgen nog even op werk geweest om laatste dingen af te ronden en toen was het echt de deur achter me dicht doen. Wel heel lekker hoor, want was er langzamerhand wel aan toe. Omdat mijn vervangster deze week al begonnen was ben ik niet helemaal doorgegaan tot 36 weken, maar goed anders had ik alleen dinsdag en woensdag nog moeten werken, dus zoveel scheelt het niet. Toch is het ook wel vreemd hoor, opeens zoveel maanden je werk achter je laten. Denk dat het paar dagen kost om te wennen. Heb voor komende twee weken nog wat afspraken gepland staan met vriendinnen die verder wonen, daarna maar per dag bekijken. Hoe komen jullie je verlof door? Doen jullie veel of zijn jullie zo op dat het vooral veel rusten is?
Ooohhh lekker ben jaloers! Ik moet nog 9 weken tot m'n verlof hihi... Ik heb de eerste weken vooral gebruikt om het huis grondig schoon te maken, iedere dag wel iets, keuken, wasmachine/droger ook dat soort dingen hihi. Daarna vooral leuke dingen gedaan, afgesproken met vriendinnen/nichtjes/moeder, lunchen, terrasje enzo.. Ik heb me geen moment verveeld en ik was al bij 34 weken met verlof
Geniet ervan!Ik heb geen verlof want ik werk niet. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het zo erg vind om thuis te zijn, want ik vind het allemaal best zwaar. Dus ik doe het lekker rustig aan, doe wat ik kan, en lekker met de voetjes omhoog hihi.
Oh heerlijk meid! Ik ga over 4 weekjes met verlof en kan niet wachten!!! Maar ook ik vraag me af wat ik toch moet doen in die weken. Door problemen met mn heup/bekken kan ik niet teveel doen, dus toegeven aan de nesteldrang lijkt me niet zo verstandig.. Heb al gevraagd of iemand iets voor mij te fröbelen heeft in die tijd, zelf een collega beloofd om haar grote wasmand met sokken te vouwen (waar ze zelf zo'n hekel aan heeft) haha! Geniet er lekker van en succes met de laatste loodjes!
Lekker! Ik heb ook over 3 weken verlof maar vind het nu al een heel raar idee om zo lang weg te blijven van werk. Ik was er namelijk bijna altijd. Heb in 4 jaar tijd zelfs nooit meer dan 1 week achter elkaar vakantie opgenomen. Ik ervaar mijn werk echt als iets leuks en roep nu al dat ik af en toe gewoon een dag met de kleine langs kom. Hoop dat ik me daar aan ga houden haha.