Voorweeen of wat is het?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Judi, Sep 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Judi

Judi Actief lid

Mar 27, 2008
    236
    0
    0
    Jeetj herkenbaar.
    Ik ben ook vandaag 32 weken zwanger.

Vandaag heel erg veel last van aanhoudende pijn in mijn onderrug, bekken en steken in mijn schede. Als ik ga plassen komt er ook meer druk op mijn schede te staan en het doet meer zeer. Echter denk ik niet aan een blaasontsteking.

Ik wil ook heel erg graag weten of dit voorweeen zijn?

Dank

2. Judi

Judi Actief lid

Mar 27, 2008
    236
    0
    0
    Ik reageerde op iemand die deze vraag zo ongeveer ook had gesteld. Echter liep dit uit op een 'eigen' onderwerp.
    Toch gaaaarne een antwoord.

Nogmaals dank,

Judi

3. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi judi,

Het kan met het indalen van het hoofdje te maken hebben met dit termijn gaan ze vaak al wat in je bekken en kunnen er ook nog makklijk uit.
    Toch kan het wel een blaasontsteking zijn,symptomen verlopen in de zwangerschap heel anders. Laat het voor de zeker heid nakijken dan weet je het zeker.

Ps Dit is een forum waarbij alleen de verloskundige op de vraag kan beantwoorden je kan daardoor dus niet op onderwerpen reageren alleen vragen stellen

IMKe

4. Judi

Judi Actief lid

Mar 27, 2008
    236
    0
    0
    Oke dank je wel dat is duidelijk.

Daarnet toch voor de check mijn urine weggebracht.
    Vamiddag weet ik het.
    Vandaag niet de pijnen die ik gisteren had.
    Wel geklopt aan de linker onderkant. Dacht dat het mijn hart was ofzo, maar daar klopt het te onregelmatig voor.

Bedankt mensen.

Share This Page