Baby hoofdje ligt beneden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jahknows, 28 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hey!
    Ik had woensdag een echo..
    En op de echo zag je het hoofdje naar beneden? en de beentjes omhoog?
    Maar dat kan toch niet? of tenminste dat hoort toch niet?
    De verloskundige heeft ook niet echt iets over gezegd ofzo hij bleef wijzen naar waar het blaasje en het hartje zat..
    Maar nu achteraf als k de echo video bekijk zie je het hoofdje naar beneden en de beentjes omhoog.
    zijn er meerdere die het zo hebben gehad?

liefs

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hoezo kan dat niet?
    Ik heb vorige week nog een echo gehad en de kleine lag met dr hoofdje op mijn blaas en helemaal uitgestrekt met haar voetjes boven mijn navel.

3. tasha

tasha Actief lid

21 jul 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    dat kan gewoon. het draait zwemt beweegt nog alle kanten op. nu kan het zo liggen 10 min later weer anders. er is nog zoveel ruimte.
    niet iets waar je je zorgen om hoef te maken.

4. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Hij ligt alvast klaar voor de uitgang! Om er over een heeeeeeeel aantal weken uit te komen ;)

Nee, niet iets waar jij je zorgen om hoeft te maken. HIer draait het regelmatig. De vorige keer had ik zelfs tijdens de echo dat hij koppeltje ging draaien. Dus dat was helemaal leuk om te zien.

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Niks mis mee hoor.
    Mijn 2de heeft niet anders gelegen eigenlijk. Al vanaf de termijn echo lag ze met haar hoofdje naar beneden.
    Schijnbaar vind ze dat een fijne houding. :)

6. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Een baby hoort juist met zijn hoofd omlaag te liggen hoor ;)
    Dat is de meeste ideale positie om natuurlijk te bevallen.

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Waarom is dat raar?
    Dat is heel normaal en 8 van de 10 beebjes liggen zo
    En als je gaat bevallen moet toch ook eht t hoofd baar beneden hoor ;)

8. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hier lag de eerste vanaf het begin met de hoofd na benee en is eigelijk nooit gedraaid geweest bij elke echo lag hij het zelfde...

bij de tweede zwangerschap lag het hoofdje wel eerst na boven maar later ook na benee..hihihihi

maar het is goed als het na benee lig hoor..

9. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Mijn beide kinderen hebben allebei met hun hoofdje naar beneden gelegen. Alleen voor de 12 weken niet.
    Maar daarna altijd met het hoofd naar beneden.

10. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Waarom kan dat niet? Hier lagen ze ook met hoofdje naar beneden vanaf 20 weken!

11. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hoelang ben je nou zwanger? Ik zie 2 verschillende zwangerschappen staan in je banner. Eentje van 5 weken zwanger en eentje met 15 weken zwanger.

Maar je kind beweegt natuurlijk volop, en heeft op dat moment dus met het hoofdje naar beneden gelegen.

Ze blijven niet de gehele zwangerschap in dezelfde houding liggen hoor. Pas vanaf zo'n 28 weken krijgen ze minder plek in de buik, en wordt het draaien lastiger voor ze. Voor de 36 weken moeten ze dan ook met hun hoofdje beneden liggen.

Hier lag onze meid elke keer anders, pas sinds nu 2 weken, ligt ze met haar hoofdje naar beneden.

Deel Deze Pagina