Bij de oudste verloor ik mijn slijmprop, kwartiertje later volgde een krampje en nog eens 3 uur later kwam de baby er al achteraan. Dit was met 38 weken. Bij de jongste heb ik niet echt duidelijk een slijmprop verloren, wel iets wat er een beetje op leek, dit was een paar uur voordat uiteindelijk de bevalling begon (41+1)
Ik heb met onze dochter nooit echt een slijmprop verloren. Ik verloor al wel 3 weken voor de bevalling steeds wat slijm.
Ben gister helaas opgenomen in het ziekenhuis. Maandagmiddag verloor ik slijmprop maar wist niet zeker of dit het was. maandagavond begon ik bloed te verliezen en is de vk langs geweest, alles was in orde. Dinsdagochtend had ik afspraak bij de vk en verloor ik wee veel slijm met oud bloed en bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben. Gister in het zh is de onsluiting niet toegenomen maar verloor nog steeds bloed. Zoals het er nu naar uitziet mag ik morgen naar huis tenzij ik vandaag weer bloed verlies. (laatste bloed ben ik vannacht verloren). Nu das maar hopen dat het vandaag rustig blijft en dat ik morgen naar huis mag. (moet dan wel bedrust houden...) Naar mijn idee zegt het verliezen van de slijmprop dus wel wat! Had hem zelf liever nog even gehouden want ziekenhuis is echt niks.
Volgens mijn VK bij de vorige 2 zwangerschappen, zegt het verliezen van de slijmprop wel degelijk iets en dat het niet te lang meer kan duren. Bij mij was dat ook beide keren het geval. Bij mijn dochter verloor ik op woensdag mijn slijmprop, donderdagavond begonnen de weeen en vrijdagochtend is ons meisje geboren. Bij mijn zoontje verloor ik hem 's morgens om ong half 10 en om 14.50uur dezelfde dag is hij geboren
Hoi! Ik ben mijn slijmprop verloren op maandag, woensdagavond braken mijn vliezen en donderdagochtend vroeg is mijn zoontje geboren. Hoop voor je dat het snel begint! Groetjes!
Ik ben vanacht ook een gedeelte van mijn slijmprop verloren. Het gaat bij mij duidelijk in gedeeltes (zonder bloed), dus zit ook in spanning. Een vriendin van mij verloor haar slijmprop om 5 uur s ochtends en is diezelfde dag om 13:00 uur bevallen, dus kan snel gaan. Hoop het eigenlijk wel
Ik heb mijn slijmprop verloren nadat ik op onderzoek was geweest bij de gyn op net geen 39w. Dikke 2 weken later, op 41w is onze zoon pas geboren...
Ik verloor mijn slijmprop op zondag rond 20.00 uur. Op maandag om ongeveer 03.30 braken mijn vliezen en uiteindelijk zijn ze om 23.57 en 23.58 dmv een keizersnede geboren. (dat laatste had véél eerder gekund, maar goed... dat is een heel ander verhaal)
Ik verloor mijn slijmprop in delen begonnen op zaterdag en die woensdag erna 's avonds braken mn vliezen. ( ik had wel di nacht + woe overdag voorweeen)
ik verloor m`n slijmprop in de loop van de dinsdagmiddag. Woensdag morgen om 5 uur begonnen de weeën en `s avonds was onze uk er (wel mbv een keizersnede).