Hoi, Tja...ik verloor met precies 37 weken een heel stuk slijmprop en had ook bloedverlies. Uiteindelijk is Mara met 40,5 geboren. Die ochtend had ik opnieuw bloedverlies en tijdens de bevalling verloor ik weer de slijmprop. Dus inderdaad het kan gewoon weer aangroeien... Mijn vk zei wel bij elke controle die laatste weken:' goh ik dacht dat je de afspraak niet zou halen '. Ongedudlig wordt je van die tekenen hè! Succes en veel plezier met de bevalling en de kraamtijd!
Ja wordt heel ongeduldig van die tekenen. Helemaal omdat ik al vanaf het begin het voorgevoel had dat ons kindje 27 februari zou komen. :x Dat is helaas niet gelukt, ze zit nog in de buik. Heb wel een ontzettende k^&*t nacht gehad. Heb heel onregelmatige weeen de hele tijd. Ben helemaal beurs en alles doet pijn. Heb ook maar een paar uurtjes geslapen en wordt helemaal gek. Niets geen regelmaat en ik gil het ook niet uit van de pijn. Zal wel niets zijn grrrrrrrrrr
hoi, ik ben slijmprop vrijdagochtend met 38,6 wkn in 2x verloren. 's avonds om half 10 begonnen bij mij hele lichte onregelmatige rugweeën. Deze kwamen langzaam aan steeds vaker en regelmatiger. Om 01.35 braken bij mij de vliezen en was de bevalling begonnen. Vervolgens om 06.15 in het Ziekenhuis, ruggeprik gekregen en rond 15.15 uur is onze dochter Carlijn geboren.
Bij de eerste verloor ik 'm toen ik al lichte weeen had, dus op de dag dat ik uiteindelijk ook bevallen ben. Bij de tweede verloor ik een heel stuk bij 33 weken, maakte me wel even zorgen (ook omdat er dan overal zo 'geruststellend' staat dat het "nog wel" 2 of 3 weken kan duren... ik vind 35 - 36 weken nog steeds te vroeg om te bevallen!) maar ben gerustgesteld door de vk dat het echt niets hoefde te betekenen. En inmiddels ben ik bijna 6 weken verder, geen proppen meer verloren en kindje zit nog heel rustig in de buik. Inmiddels mag hij/zij wel komen, trouwens, maar daar heb ik dus ook niks over te zeggen
heey danif, spannend zeg!!! ik kan je ook niet helpen verder. Ik ben mijn slijmprop verloren toen ik al lichte weeen had en 2 uur later braken mijn vliezen. Hoop dat het snel doorzet voor je want weet dat het rot is als je gaat zitten wachten... je wil op een gegeven moment graag gaan bevallen!! zie dat je een meisje krijgt .. leuk joh... Het zal vast niet lang meer duren voordat je je kleine meis op je buik hebt, en er is niets mooier op de wereld als dat. Voor de eerste keer je dochter aan kijken... normaals succes en gaat vast goed komen.. groetjes rensje
He Rensje Dank je wel voor deze lieve woorden. Het is ook zo dat ze er over 2 weken gewoon is. Ben gewoon een ontzettende controle freak en wil het liefst alles kunnen plannen hihi
Ik was 2 dagen voor de bevalling mijn volledige slijmprop verloren, de dagen ervoor verloor ik kleine beetjes slijm.
@danif, was ook benieuwd hoe het nu met je is??? je mooie dochter al in je armen of nog steeds op het wachtbankje??? groetjes rensje ps we leven mee hoor, hebben in hetzelfde schuitje gezeten
Hallo Rensje Nou mijn uitgerekende datum heb ik bereikt en zit helaas nog steeds op het wachtbankje. Vreselijk, maar ja het is net oars (het is niet anders) zeggen we dan in Friesland. Heb maandag acupuntuurbehandeling gehad, maar heeft nog niet gewerkt. Heb net met de therapeut gemailt voor een nieuwe afspraak. Ze moet KOMEN !!!!!!!!!!!
Ik ben mijn slijmprop in delen verloren vorige week donderdag. Nu af en toe menstruatiepijn. Maar nog geen beweging. Het hoeft ook niet perse van mij nog, maar ik houdt zo veel vocht vast dan ik zooo slecht slaap. Iedereen in mijn omgeving zegt ook dat ik eruit zie of ik al 42 weken ben!! Niet echt een compliment, maar ach. Ik hoop dat ons ventje zicht wel eerder laat zien.
@ Danif, ik las dat je je slijmprop inmiddels bent verloren.. Mijn vraag aan jou: Vloei je ook bloed op het moment? Ik ben namelijk net mijn slijmprop verloren en begin nu ook redelijk wat bloed met slijm te vloeien.. Misschien dat de andere dames dit ook weten, is dit normaal???
Hoi Chantal, Ik verloor sinds een week ook stukjes van me slijmprop s ochtends als ik naar wc ging, maar sinds vanochtend bij elke wc bezoek verlies ik bloederige slijm, vanochtend was het heel veel, nu iets minder. Ik vind het zo spannend, heb hele lichte krampen die komen en gaan, maar vind het ook niet echt wat voorstellen. Ik heb me verloskundige gesproken en zegt dat t erbij hoort,,maar als het erger wordt met vloeien weer even contact opnemen. Groetjes
spannend voor jullie allemaal meiden! Ik ben op dinsdag mijn slijmprop verloren en op donderdag uiteindelijk bevallen! Succes!