Bij mij begon de turbobevalling echt gelijk na het verliezen van de prop: 16.55 verliezen prop 17.05 eerste wee 19.00 onze zoon geboren Mijn geplande ziekenhuis bevalling werd hierdoor een thuisbevalling en dat beviel zo goed (is niet grappig bedoeld ), dat ik nu weer thuis wilde bevallen. Helaas maakte de eerste echo daar abrupt een einde aan en zit ik deze keer vast aan de gynaecoloog en een ziekenhuisbevalling.
Bij mij dezelfde dag! Prop weg rond 08.00. Verder de hele dag stukjes verloren en rond een uur of twee kwamen er langzaam WW!
Op maandag gestript, slijmprop op dinsdag (41,4), woensdag gestript en -eindelijk- de bevalling op donderdag (41,6).
ik heb nooit een slijmprop gezien... en ik heb toch echt een zoon gekregen via een gewone bevalling.. haha
Eerste keer: bloederig dik slijm verloren toen ik al een paar uur aan het 'rommelen' was (lichte weeën had). De nacht erop ben ik bevallen. Tweede keer: dikke prop slijm (zonder bloed) verloren bij 31 weken, met wat krampen. Verder niks gebeurd. Daarna bij 40 weken weer bloederig dik slijm terwijl ik al weeën had, en ook de nacht erop bevallen.
bij de eerste, slijmprop met bloed verloren toen ik net weeen had, bij de tweede verloor ik het 3 dagen voor de start.