Ik ben 39,2 weken zwanger en word erg zenuwachtig nu van mijn hond.ze gaf vorige week melk terwijl ze niet drachtig is.ze heeft hier pillen voor gekregen.nu loopt ze zelf achter me aan de trap op.en ze komt nooit boven!zodra ik ff naar boven toe ga staat ze meteenachter me!voelt ze misschien aan dat de baby eraan komt?heb wel al de hele dag buikpijn,maar niks regelmatigs
Je hond lijkt wel een beetje mee te zwangeren Onze hond werd ook vervelend opdringerig en wilde alleen maar bij me zitten en liggen. Ze voelen toch meer aan als we denken, probeer je er niet aan te storen. Praat wat met d'r in je dagelijkse doen, zo stel je haar ook op d'r gemak en richt je verder op de bevalling (dus nog even lekker uitrusten!).
een hond kan heel goed aan voelen of je zwanger bent en dus ook waneer je echt op het laaste loopt ook kan zij door een zwangerschap van het baasje zelf schijndrachtig worden. hier wel even mee uit kijken omdat ze anders de baby te erg kan gaan bemoederen en dus met gevolg dat er niemand meer bij de baby in de buurt kan komen ook kan ze door een schijndracht baarmoederontsteking krijgen maare je weet zeker dat ze niet drachtig is ? niet perongeluk in haar loopsheid ontsnapt?
Ze is niet echt zwanger.ze heeft al medicijnen gehad en de melkproductie ligt alweer stil.ze heeft vorige week een uitgebreide echo gehad en er zat niks in.wist ik ook wel zeker dat het niet zo was.ze is gewoon een heel gevoelig beestje en met haar nest een paar jaar geleden erg moederlijk en steeds bij de pups willen liggen om te voeden.ze is toen nooit kwaad geweest en iedereen mocht bij de pups.ze is het meest zachtaardige beestje dat ik ken.
ik ben nu 35 weken zwanger en ik wordt eg soms knetter van mijn hond. eigenlijk heel raar ik woon hier nu een jaar, hij is 12 jaar en van mijn man. maar sinds ik er ben is het eg mijn hond hij beschermd me met zn leven en dat is wel erg fijn, en dat voor een labrador. vanaf vorige week heb ik veel harde buiken en klachten waardoor hij de hele dag achter me aan loopt. we moeten hem in de tuin "uitlaten" omdat ik niet met ze kan gaan lopen door bekkeninstabiliteit, maar hij gaat pas naar buiten als ik mee ga anders gaat hij eg niet en houdt hij alles op. ik merk ook heel erg als ik pijn ga krijgen dat hij helemaal geen meter van me vandaan gaat dan gaat hij zelfs voor de wc deur liggen en gromt tegen iedereen zelfs tegen mn man. het is een veilig gevoel dat hij zo waakt over mij, maar soms ook heel vervelend.
onze hond die we vorig jaar in hebben laten slapen heeft mij alle 2 keren gewezen op t feit dat ik zwanger was en dat ik ging bevallen , en dat was een reu Hij kwam bij ons op proef als laatste redmiddel voor hij n spuitje zou krijgen met 2,5jaar na 4 gezinnen , toen we daar bij die mensen binnenkwamenkwam hij gelijk op mij af en was 180%anders als tegen andere vrouwen , dus t zat gelijk goed tussen ons achteraf bleek dat ik toen ik zwanger was toen de oudste geboren werd was hij ook stront vervelend en ik had zelf nog geen enkele wee gevoeld . hij bleef om me heen draaien en piepen en me beschermen . bij de tweede t zelfde verhaal poeslief tegen me doen en beschermen en voor de bevalling ook weer t zelfde gedrag alleen heeft ie t toen iets te bont gemaakt , heel mn huis op de kop gezet hij was t helemaal kwijt t arme ding . toen zei ik al tegen mn vriend oh ik hoop maar niet dat ie aanvoelt dat ik ga bevallen want t was 3,5 week te vroeg en idd volgende dag ben ik bevallen . Nu hebben we een teefje die we schijnzwanger mee kregen wij waren ook bang dat ze nog ff snel gedekt was maar ze was echt leeg gewoon schijnzwanger , we hebben haar toen veel afleiding gegeven dmv rennen spelen en der tepels ingesmeerd met kamfer olie ofzo iets . Ik zou haar in jou siuatie niet negeren maar ook niet vertroetellen en veel afleiding aanbieden , door jou of je partner , en als de baby geboren is ook weer zodat ze niet opnieuw schijnzwanger raakt .