Vaker ontlasting aankondiging bevalling

Discussie in 'De bevalling' gestart door Smile87, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik lees bijna overal dat als je vaker naar de wc moet dat dat een aankondiging is van een naderende bevalling. Je lichaam is zich dan aan het reinigen/klaarmaken voor de bevalling. Ik zit bijna op 39 weken (banner loopt achter) en moet de laatste tijden vaker naar de wc en dan niet alleen om te plassen...

Ik ben benieuwd of er hier meiden zijn die dit ook hebben gehad en bij wie het echt een aankondiging was.

Verder ben ik ook erg benieuwd naar hoe lang het nog duurde dat de bevalling begon nadat je merkte dat je vaker naar de wc moest?

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

Bij onze oudste ben ik 2 weken van te voren 's morgens steeds naar de wc gemoeten. Steeds kleine beetjes ontlasting en ook dunner dan anders ook steeds aandrang. Ik was er ook echt niet lekker van. Ik hoopte toen ook dat het het naderen van de bevalling zou zijn, maar bij elkaar duurde het toch ruim 2 weken. Ik heb toen nooit gedacht aan voorweeën, maar toen mijn bevalling ook met die krampen begon heb ik wel die link gelegd.

Ik hoop het voor je!

3. Miranti

Miranti Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.445
    0
    36
    Hier moet ik helaas al heel lang steeds vaker naar de wc... En ook ik moet nog een week tot uitgerekende datum.

Volgens mij zegt het dus niet zoveel. Maargoed, dat kan bij een ander wel anders zijn denk ik. Geen flauw idee dus haha ;)

4. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx voor de reacties. Dat is nou juist zo vervelend :D Bij de een is het echt een teken van een naderende bevalling, terwijl de ander er nog weken mee kan lopen. Zooo zenuwslopend dit... Wat is het wachten toch moeilijk.

5. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij was het wel 2 keer een teken van een naderende bevalling, maar dan gebeurde het wel 2 dagen en een dag van te voren.

6. Smile87

Smile87 Lid

16 nov 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk.. dat geeft hoop!

Deel Deze Pagina