Het zal me niks verbazen als dat je slijmprop is! Ik heb het nooit gezien bij mezelf en denk dat ik hem nu heel langzaam aan het verliezen ben (in de vorm van meer afscheiding zeg maar). Ik wens je succes en hoop voor je dat het vanavond zover is!
Zo zag het er bij mijn eerste bevalling ook ongeveer uit (ik vond 'm in de toiletpot). Drie uurtjes later kwam de baby erachteraan, dus wie weet...
Ik denk ook dat je je sluimprop bent verloren, maar helaas zegt dit niks over een naderende bevalling Al hoop ik voor jou natuurlijk dat het snel begint !
Gisterenmiddag hier ook de slijmprop verloren. Heb gebeld met de VK, het kan best nog 2 weken duren vertelde ze me, maar het kan ook ieder moment gebeuren, dus zal toch nog geduld moeten hebben helaas hihi. Hier wel heel veel krampen, en harde buiken. Dus wie weet......
Klinkt als (een deel van) de slijmprop. Bij mij begon t zaterdags met wat bruinig slijmverlies. Maandagmiddag begonnen de (voor)weeen, 's avonds verloor ik echt een bruinige slijmprop. Toen bleek mijn BM verweekt en verstreken. Daarna begon de bevalling, dinsdagmorgen was ze er!