Vanavond voor het eerst het zeiltje eronder gedaan ivm met het al hebben van ontsluiting. Nu kunnen jullie aan het tijdstip zien dat me dit niet erg goed bevalt! Ik heb een waterdicht molton gehaald van de hema en hieroverheen nog een normaal molton en hoeslaken. Toch kan ik er niet normaal op liggen. Hoe zou het anders/ fijner kunnen?
moet zeggen dat ik er geen probleem mee heb heb er een van ikea gehaald zon molton en de eerste nacht moest ik ff wennen maar merk er nu niks meer van. en ga dr geen extra zeiltje oid tussen doen hoor als het goed is houd deze het ook weltegen. zon zeiltje maakt zon lawaai en zweet zo.
Heb je een zeiltje en waterdichte molton? Dan zou je het zeiltje er misschien tussenuit kunnen halen. Ik heb een waterdichte molton van de action en heb die meteen al op het bed gedaan om te wennen en helemaal geen last gezweet of gekraak...Succes.
Hier hadden we een waterdichte molton van de action maar geen last van gehad. Heb die erop gehad liggen met een van de warmste dagen van het jaren (en ook de nachten). Heb er geen problemen mee gehad, zeiltje wel.
Ik heb wel een molton matrashoes-ding gehaald, maar nu twijfel ik of hij wel waterdicht is hahaha! Hebben wel alsnog het blauwe "zeiltje" uit het kraampakket eroverheen gelaten. Het kraken went heel snel naar mijn ervaring haha, en het zweten valt ook wel mee... Gelukkig is het maar voor heel even Maar als je al zeker weten een waterdicht molton matrasbeschermer hebt, kun je dat zeiltje net zo goed weglaten!
Wij hebben ook een waterdichte molton, ik heb er echt aan moeten wennen. Nu heb ik er geen problemen meer mee. En anders toch maar de matjes uit het kraampakket doen... alleen verschuiven die zo, dus elke dag even goed leggen.
aaaaaaahahhahahahahaaaaaaaaaa kom niet meer bij, wat een tent he? Maar lijkt mij toch ook de beste oplossing hoor, niet charmant, wel comfortabel! Ik heb het risico genomen bij mijn eerste dat ik dan maar een nat matras zou hebben, ik kon ook echt niet op dat ding liggen. Gelukkig begon de bevalling met weeen en toen de verloskundige mijn vliezen uiteindelijk kwam breken had zij een zeiltje mee, toch nog een droog bed dus.