Vannacht werd ik rond 2 uur wakker met krampen in buik. Kon niet meer lekker blijven liggen en tot een uur of 3 wc en bed afgewisseld. Daarna ben ik weer in slaap gevallen. Toen ik naar de wc ging rond half 9 ben ik mijn slijmprop verloren. Sinds een uur of 11 erg last van harde buiken en kramp/steken in onderbuik. Ik denk dat het oefenween zijn want houden maar ongeveer 30 sec aan en het is niet regelmatig. Wel is het vrij pijnlijk... Wat is dit spannend zeg! Het kan nu snel gebeuren maar ook nog heel lang duren Hoe lang duurde het bij jullie na het verliezen van de slijmprop dat de bevalling begon? (zal al wel vaker gevraagd zijn)
spannend meid! hier is het ook aan het rommelen en slijmprop verlies ik ook steeds kleine stukjes van... de vorige keer ben ik de zelfde dag nog bevallen toen de slijmprop begon los te laten..maar of dat nou veel zegt? toi-toi-toi!
Oh ook spannend voor jou! Hier voor de zekerheid de vk gebeld omdat ik helderrood bloedverlies had. Blijbaar hoort dit bij het verliezen van de slijmprop
hier op 24 januari deel van slijmprop verloren en op 25 januari in de ochtend nog meer. 's Avond kreeg ik een beetje last van me buik. Dacht dat het indalings of oefen weeen waren want kleine was nog niet ingedaald. Maar heeft toch allemaal doorgezet en de volgende ochtend om 6.25 had ik onze zoon op me buik liggen. Hoop voor je dat het doorzet is wel heel spannend.
Toen ik mn slijmprop verloor heb ik ff contact opgenomen met het zh ivm bloedverlies... Want ik was 34 weken zwanger... Daar bleek dat ik 2 cm ontsluiting had dus voor de zekerheid hebben ze me 2 dagen opgenomen maar er gebeurde helemaal nix (ben op dinsdag opgenomen) dus mocht ik donderdags weer naar huis... De maandag erop braken 's ochtends mn vliezen en om 4 uur had ik 2 schitterende mannen!!!
Bij de eerste verloor ik de slijmprop terwijl ik al weeën had: die kwamen zo om de 6-10 minuten en duurden ook nog niet superlang. Maar ik ben dat etmaal nog bevallen. Bij de tweede verloor ik de slijmprop al bij 31 weken, ook met kramp in m'n buik (maar geen weeën). Er was gelukkig niets aan de hand. Zij is geboren bij 40+1. Het kan dus nu doorzetten, maar het kan ook nog effe duren....
Ik verloor de slijmprop op maandag, ik had toen helemaal geen weeën of wat dan ook en ben op vrijdag bevallen. Vliezen braken vrijdagavond 10 over 7, 50 minuten laten kreeg ik mijn eerste wee, binnen no time had ik een weeënstorm en in totaal anderhalf uur na de eerste wee, lag ze al op mijn buik.
Ongelofelijk! Maar 4 uur na dit bericht te hebben geplaatst had ik onze mooie dochter Mila in mijn armen Tegen 19.30 uur begon het wat pijnlijker te worden en om 21.50 is ze geboren (verloskundige had geen 20 minuten later moeten komen Maar bevallingsverhaal komt nog
Gefeliciteerd met je dochter! dat was wel een vlotte bevalling zeg, gelukkig was je vk er nog op tijd. Leuke naam ook; zo heet de lievelings-leidster van m'n dochter op het kdv ook, dus ik heb er een heel positief beeld bij.
Thanks voor jullie reactie's! Ze is ook zo super lief en mooi En de bevalling ging idd erg snel, vooral voor een eerste... Zou er een volgende zwangerschap komen dan moesten we toch wel duidelijke afspraken maken met de vk zodat ze er op tijd zouden zijn
Afgelopen vrijdag heb ik anderhalf uur lang forse buikpijn gehad. Zoals menstruatiepijn, maar dan veel heftiger, moest er echt bij gaan liggen. Sindsdien verlies ik bruinroze slijm en zaterdagochtend een (excuses voor de details...) een donkerbruinrode klodder van ongeveer anderhalve cm. Die "klodder" zou dat ook gewoon een stolsel kunnen zijn? Straks ff langs het zkh, wil zeker weten dat er niets "op gang" is gekomen afgelopen vrijdag. Ben pas 30+3 namelijk...