Hallo allemaal, ben vandaag voor controle geweest maar ze deden niet veel, ze hebben weer gekeken hoe ons kindje lag al helemaal ingedaald en heel diep in de bekken. Ze wou niet kijken voor verdere ontsluiting. Ze hebben ook even naar het hartje geluisterd en die klonk goed Toen ik thuis kwam paar uurtjes later, moest ik plassen en toen lag er weer in prop in de wc pot! Ik vondt het vreemd omdat ik gisteren ook een prop ben verloren. En nu heb ik weer ongi krampen heel laag in me buik ze doen geen pijn maar ze zijn vervelend! Groetjes Lieverdje,
Denk dat het gewoon voorweeen zijn. Ze kunnen heel vervelend zijn, maar het is ook om je baarmoedermond rijp te maken. Ik weet van mij zelf dat ik ook soms knettergek van word van al die krampen, maar je doet er niks aan en is gewoon afwachten dat het echt gaat doorzetten. Ik weet niet eens als ik al mijn slijmprop ben verloren bij mijn eerste bevalling verloor ik mijn slijmprop tijdens de weeen en heb dus ook nog niks opgemerkt.
Ik heb hem wel in 1 keer verloren.. Omdat ik het in 1 keer was verloren en niet in delen was het echt een grote prop.. Bah... :-& Ik denk wel dat het is begonnen maar dat het nog niet is doorgezet.. Hoop voor je dat de weeen snel doorzetten en dat je maar snel je beeb in je armen mag hebben Succes
ik zeg ook vaak dus niet altijd ben hem zelf ook in 1 keer verloren en daarna kwam al snel de bevalling op gang.
Hihi, ik dacht tijdens mijn bevalling ook dat ik DE slijmprop was verloren... Na deze prop begonnen de voorweeen en snel daarna de echte weeen. Tijdens het persen kwam de rest van de slijmprop. Haha, toen bleek dat ik écht maar een héél klein deel had verloren! Lieverdjuh, succes. Het is in ieder geval al aan het rommelen bij je, dus dat is een goed teken.
Dank je voor het reageren meiden! Ook vandaag is er nog niets gebeurt. Ik heb heel de dag lekker veel gelopen en lekker genoten van het weer met mijn mannetje. En toen ik thuis kwam kreeg ik hele erge schoonmaak tik, ik ben nu nog bezig hahaha. Maarja daar heb ik de laaste week heel veel last van van schoonmaken Waar ik wel een beetje gek van wordt zijn mijn harde buiken dat kom meer omdat ons kleintje met haar kont naar boven duwt denk dat het haar billen zijn. Ik krijg dan echt een harde buik en dan wordt het helemaal strak getrokken net onder me borsten. Groetjes Lieverdje,