Hoi, ik ben nu 21 weken zwanger en ik krijg een aantal bultjes of puistjes in mijn gezicht. Wat deden jullie hieraan? Kun je hier iets aan doen. Ik ga over een aantal weken trouwen en dan wil ik er wel een beetje mooi uitzien. Het valt niet heel erg op gelukkig dus misschien kunnen ze het met make-up bijwerken. En dan ziet ik nog met bruin worden, ik ben van mezelf heel wit. En ik wil toch wat kleur, nu zit er bij ons een beautysalon die aan spray tanning doen, maar ik weet niet of dat mag, omdat het nog vrij nieuw is weet bijna niemand dit eigenlijk. De verloskundige ook niet, zij ging het wel navragen, maar ja. Op de site staat dat het de 1e 3 maanden niet mag (van de zwangerschap). Ik ben nu 5 maanden. Maar naar mijn idee is het eigenlijk hetzelfde als die bodylotion van Dove. Alleen sprayen ze het dan op je huid. Maar goed, wat zouden jullie doen? Ik wil niets doen wat schadelijk zou kunnen zijn voor het kindje.
nou ik heb alles geprobeerd en nee niks help, bij mij tenminste. ik sta al vol sinds 12 wk en mooi is anders. wat je kunt doen is gaan genieten van de zon je hebt dan kans dat het uitdroogt maar pasop want dan kun je weer een zwangerschapsmasker krijgen. wat betreft een bruin kleurtje, spray tanning mag je laten doen hoor. mijn nicht heeft dit ook gedaan toen ze vorig jaar zomer ging trouwen en ze was toen 6 maanden zwanger. doe dit wel max 4 dagen van te voren want het vervaagt langzaam en dit kan een beetje vlekkerig worden. maar de eerste week ziet het er prima uit.
ik heb ook ineens puistjes gekregen, vroeger, zelfs in puberteit nooit gehad. Ik heb bij aportheek van vichy speciale creme die ook voor homonale verandering is (skin set heet het geloof ik, is pas nieuw geintroduceert) en mijn huid is wel wat gladder nu.
snow, weet je zeker dat je dit mag smeren tijdens de zwangerschap. ik ben namelijk langs de drogist gegaan en ze hadden wel wat natuurmiddeltjes maar het meeste mocht ik niet gebruiken. ik ken het niet en wil het wel proberen al helpt het maar een beetje. anders ga ik het meteen vanmiddag halen
ik heb het speciaal gevraagd, en uitgelegd dat ik zwanger ben en nu ineens een gecombineerde huid heb, en toen raadde zij me dit aan, op verpakking staat ook, voor hormonale verandering, het is vnml. creme voor jonge gecombineerde huid, maar dus ook creme als je in hormonale verandering zit. Mischien als je zelf even naar apotheek gaat waar ze vichy verkopen en dit nog even navraagt anders, want tja, zoals ik al zei, ik heb het wel gevraagd, maar zij zei verder niet dat ik ergens mee op moest passen
Lovewinnie, je bent echt de 1e die zegt dat het wel mag (ik heb ook nog niet gehoord dat het niet mag hoor, je bent de 1e die er uberhaupt iets van zegt). Ik ben dan ook 6 maanden zwanger en ik ben super wit van mezelf, en dan is het wel mooi om een beetje kleur te hebben, ik hoef niet poepiebruin te zien, gewoon een beetje! Het lijkt alsof die bultjes nu bijna weg zijn, 's morgens lijkt het erger. Het zijn ook niet echt puistjes (wordt het misschien nog). Maar ja, ik heb er nog nooit last van gehad, dus het zal wel echt door de zwangerschap komen. Maar over dat zwangerschapsmasker, als je in de schaduw zit kun je dat dan ook krijgen?
ik weet niet of je in de schaduw een zwangerschapsmasker kunt krijgen, ik hoop het niet want heb er heel de dag in gezeten hopend op een tintje. nu smeer ik me benen in met dove voor een zomers kleurtje omdat ik toch zoveel mogelijk zon wil vermijden. en indy75 als het kwaad zou kunnen hadden ze mijn nicht vast niet volgespoten met dat spul toch? ze wisten dat ze zwanger was en zeiden ook dat ze beter niet kon zonnebanken omdat het kindje last heeft van het felle licht. het is een erkend zonnestudio die haar behandelt heeft dus ja het kan geen kwaad lijkt me. haar kindje is ondertusse ook alweer 5 maandjes oud en kern gezond.