Trouwen kort na bevalling tips

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlinder1990, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder1990

5 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    5 weken na de uitgerekende datum ga ik trouwen.
    Op dit moment ben ik 33 wk zwanger en maak me
    toch wat zorgen, dat dit erg kort op de bevalling is.
    ik hou er rekening mee dat het mogelijk is dat ik nog 2 wk overtijd kan lopen.

Ik wil onze trouwdag niet uitstellen omdat we het al een
    keer hebben uitgesteld & we hebben alles al geregeld. We houden het klein.
    Om 15:00 trouwen dan foto's en dan 2 uur receptie. Met alleen vrienden.
    Ook wil ik graag bv geven.
    Na mijn 1e bevalling ( doodgeboorte ) ben ik na een zeer zware bevalling zeer goed en vrij snel lichamelijk hersteld.

Graag zou ik tips van andere meiden krijgen om
    Deze dag zo goed mogelijk in te plannen.

- hoe om te gaan met de bv? ( graag wil ik z.s.m kolven na de bevalling.
    - wie is er nog meer kort op de bevalling getrouwd?

Alvast bedankt.

2. Selcan

Selcan Actief lid

14 mei 2015
    315
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn bruiloft aan een ander overgelaten.

Maar ik wil je wel een goude tip geven: draag na je bevalling een sportcorset/waisttrainer. Deze draag je onder je kleren en je voert gewoon je dagelijkse bezigheden uit. Ook kan je blijven sporten. Hierdoor krijg je sneller een smallere buik/middel. Dit is misschien wel handig voor je om er sneller strak uit te zien in je bruidsjurk.

Verder wil ik je heeel veel succes wensen met je bevalling en je bruiloft, ik wens je een prachtige dag toe!

3. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Zorg met name dat er een ruimte is om je terug te trekken voor het voeden, als je baby nog zo jong is (zeker als je misschien over tijd gaat), heb je daar vaak nog wat rust om je heen nodig aangezien zowel jij als je baby het voeden nog aan het leren zijn (met de ene baby gaat het bijna vanzelf en met de andere kost het wat meer moeite is mijn ervaring met twee kids). Zolang je het klein houdt en rekening houdt met dat je baby nog geen schema heeft en je daar prima aan toe kunt geven die dag, zul je vast een mooie dag tegemoet gaan :)(als er geen rare dingen gebeuren waardoor je herstel wat trager is, maar daar moet je ook niet vanuit gaan).
    Zelf ben ik tijdens de eerste zwangerschap getrouwd, maar we hadden bij de daggasten (getuigen) wel twee babys van een paar weken oud en hadden inderdaad een voedingsruimte geregeld op de locatie (wij hadden trouwen receptie en diner op 1 locatie) en dat ging prima.

4. vlinder1990

5 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL

Bedankt voor de tip!
    Ik wou na de bevalling zsm de torselet bestellen
    bij de trouwzaak zodat mijn buik hier ook al vast aan kan wennen.

5. vlinder1990

5 jan 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat is idd een goeie! Wij hebben de trouwerij ook
    op 1 locatie. Ik zal ook even navragen of er een geschikte ruimte is voor het voeden en verschonen.

Deel Deze Pagina