slijmprop vs afscheiding

Discussion in 'De bevalling' started by aukie, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    Ben idd vanmiddag de slijmprop verloren,
    was een wit bolletje, iets kleiner van doorsnede dan een euro. rond half 6 vanavond zijn mijn vliezen gebroken en de verloskundige is al langs geweest, ze heeft dit bevestigd.
    nou afwachten dus, zo zie je maar, het kan dus best ook snel gaan!
    (nou hopelijk de bevalling nog.. ook een beetje in een redelijk tempo..)

2. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Oh Boukje, ik hoop voor je dat je morgenochtend een wolk van een kindje in je armen mag sluiten!

Succes!

Groetjes van Kiki

3. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

Sep 20, 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    dank je wel, ik hou je op de hoogte!

4. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Spannend, hoe staat het ervoor? NIEUWS! ! ! !

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Denk dat ik vandaag ook mijn slijmprop verloren ben. Vanmorgen gewoon slierterig slijm bij het afvegen en zo'n uurtje geleden echt een prop slijm, zat wel geen bloed bij, kan dit?
    Heb ook al paar dagen zowat last van krampjes en sinds gisteren echt regelmatig steekjes in mijn linker en rechterzijde. Maar als ik het hier zo lees, heeft dit allemaal nog niet te betekenen dat de bevalling er heel snel zit aan te komen... :(
    Wachten dan maar zeker...

6. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Als het inderdaad mijn slijmprop was (en denk het wel want was vandaag weer een propje), mag seks dan nog gewoon? Of mag dat enkel niet meer als je vliezen al gebroken zijn?

7. Jelly

Jelly Actief lid

Aug 9, 2006
    319
    0
    0
    hey meid

ik was net als jij aan het twijfelen en piekeren over hoe die slijmprop er al dan niet zou uitzien.. maar geloof me, wanneer het zover is, dan wéét je gewoon dat je je slijmprop aan het verliezen bent.
    Het is een ander soort slijm dan dat je anders hebt. En het hoeft niet in 1 keer eraf te komen... ik moest maandagmorgen voor de voorlaatste controle bij de gyn komen (woensdag zouden ze het inleiden) en toen ik in de wachtkamer zat, merkte is dat er "iets" gaande was... bij een bezoekje aan het toillet, merkte ik een doorzichtig, geelachtig-gouden slijm met bloedstrepen op. Toen wist ik dus dat ik woensdag niet zou halen. Voor mijn fantastische bevallingsverhaal, zie mijn profiel.

Succes!
    xxx

Share This Page