Slijmprop zonder bloed?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schumi, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schumi

schumi Actief lid

16 okt 2006
    105
    0
    0
    Ik heb de hele zwangerschap al last van redlijk veel afscheiding, maar dat is niet abnormaal. Nu de laatste 2 weken is het echt ontzettend veel. Niet veranderd qua kleur en geur. Nu zat ik net op de wc en er bleef me een klodder slijm ( sorry :oops: )aan het wc papier hangen, ik schrok ervan. Ik denk wel 2 a 3 cm doorsnee. Maar compleet zonder bloed of zo. Gewoon wittig en stevig van structuur.
    Is het mogelijk dat je een slijmprop zonder bloed verliest? Iemand dit ooit meegemaakt?
    Groetjes Schumi

2. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

MIjn slijmprop (vorige zwangerschap) was een wit met roze naaktslak...

er zat ook geen bloed bij.... maar in het slijm kleine roze "draadjes"....

(sorry voor het vieze taalgebruik, maar kan het anders niet uitdrukken :))

3. hoeft niet altijd samen met bloed te gaan...mijn slijmprop was een beetje wit-bruinig :)

4. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    mijn 2 slijmproppen waren ook gewoon wit en zonder bloed verlies wel braken erna bijna gelijk mijn vliezen

5. schumi

schumi Actief lid

16 okt 2006
    105
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden. Heb nog even verder gezocht en t hoeft inderdaad niet altijd met bloed gepaard te gaan.
    Maar heb t idee dat t wel iets in gang heeft gezet. Heb nu ongeveer ieder kwartier een soort van harde buik maar dan voelt t anders sinds gisteravond. Het lijkt op weeen maar dan heel licht. Het wordt nog niet echt heftiger, frequenter of pijnlijker. Zou dit toch al een begin kunnen zijn?
    Spannend hoor!

Liefs Schumi

6. ilona24

ilona24 Actief lid

11 nov 2008
    312
    0
    0
    limburg
    dat zou zeker kunnen veel succes als het zo is..

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Bij mij ook geen bloed erdoor, was meer een soort doorzichtige gelatineklodder, ik moest er gewoon wel om lachen, blubberdeblubberdeblub. En een paar uur daarna braken mijn vliezen, kort daarop kreeg ik weeen, dus wie weet gaat er bij jou ook wat gebeuren.

Deel Deze Pagina