Ik heb nu al zoveel verschillende meningen gehoord in mijn omgeving: Het word vast een meisje want ze begon al vroeg met schoppen!, Het word vast een jongetje want het ligt heel laag! Hebben jullie nog meer van deze dingen gehoord ben wel nieuwsgierig of dat nou echt zo is of gewoon pure gok? liefs
Veel puistjes = meisje Puistjes alleen om de 4 weken = jongen Naar voren dragen = jongen Naar de zijkant dragen = meisje Niet ontbijten = meisje Wel ontbijten = jongen Allemaal onzin hoor!
Ja dat zal wel want anders zou ik het nu al niet meer weten maar kunnen ze het al zien bij een 20 weken echo? liefs
Het kan echt alle kanten op...ik had alle bakers praatjes mee voor een jongen....maar het is toch echt een meid hoor Zegt allemaal niks dus
Ja bij een 20 weken echo zien ze het (meestal) wel. Tijdens je kindje de beentjes bij elkaar houdt . Maar de meesten komen het dan te weten. Ik ook hopelijk dinsdag!
Ja, op de 20-weken-echo kunnen ze het met enige "zekerheid" zeggen, tenzij het kindje de beentjes bij elkaar houdt inderdaad. Er bestaan zoveel van die onzinverhalen dat je aan de vorm van de buik kan zien wat het wordt, of aan alles wat er wel of niet veranderd aan je lichaam. Er zijn zelfs websites waar je van die testjes kan doen. Maar bij mij zegt de ene site dat het óverduidelijk een jongen moet worden, en de andere site zegt dat we een meisje verwachten. Nou, ik zie het over anderhalve week wel... (denk ik).
dan kun je beter naar een spirutiele dokter gaan toch? Maar nog even een vraagjeeee gelijk dan maar ik had tegen de verloskundige gezegd dat ik mijn baby al voelde schoppen en dat ik het ook al lkan zien toen zei ze tegen mij (zonder verder onderzoek) ik stuur je naar de 20 weken echo! (ze hadden zich vergist met een afspraak dus ik kon niet langer blijven) maar als ik nou geen 20 weken blijk te zijn maar bijvoorbeeld 17 ofzo kunnen ze mijn baby dan wel zien bij een 2o weken echo? liefs xxx
Heel veel misselijkheid word ook gezien als meisje Hmmmz. bij min dochter helemaal geen symptomen gehad. Ik droeg haar op de manier dat iedereen dacht het word een jongen alleen had ik wel 9 maanden puistjes. Nu weer veel puistjes . Dus even kijken.
Ik heb eigenlijk helemaal geen puistjes (afkloppen), alleen wat hele kleine rode bultjes op me voorhoofd, voor de rest ook niet echt kwaaltjes gehad, behalve dan dat ik de ruzies van me vriend nu win in plaats van dat ik me mond hou voel ik me nu snel aangevallen en dat gaat hem niet altijd goed af haha maar verder nergens last van liefs
ik bn er gisteren achtergekomen dat we een meid krijgen mijn man zei : je had je gezicht moeten zien toen ze het zei! ik was namelijk zeker dat ik een jongen kreeg, niet dus dit zijn mijn meidensymptomen. -vroeg in de zwangerschap puistjes , nu niet zo meer -heel erg misselijk de eerste 3 maanden -draag niet erg rond , ietsje meer naar voren -heb nooit smorgens ontbeten veel succes
Haha, ik weet dat t bakerpraatjes zijn, maar hier klopt het! ook volgens de 20 weken echo krijg ik een jongetje,
Nou de geruchten bij mij klopten ook net want ben vandaag langs geweest en het word een meisje en me kindje lag ver naar beneden en ze trapte zogenaamd al zo vroeg terwijl ik in week 22 pas schopjes voelde! dus allemaal onzin haha en ga lekker kwaaltjes loos de laatste 3 maanden in (ben jaloers op mezelf) liefs
Bij mij kloppen de meeste bakerspraatjes niet! En iedereen is er van overtuigd dat ik een jochie krijg, want ik draag naar voren! Hun weten niet dat ik een meid krijg!
Lola gefeliciteerd met je meid! Geweldig zeg. Bij mij zijn de bakerspraatjes ook een jongen...Want ik draag naar voren, heb bijna geen puistjes...Maar de beeb trapte wel vroeg dus dan zou het weer een meisje moeten zijn. Morgen weet ik hopelijk meer! (20 weken echo)
Thanks Lola! Ik zal proberen te genieten hihi. Ben heel blij dat we eindelijk ons wondertje weer zien .