slijmprop

Discussion in 'De bevalling' started by Alita, Sep 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Heb vandaag de slijmprop verloren en heb ook al dagen last van krampen, zou dit nu het begin zijn of kan het ook nog lang duren?!
    :confused:

2. meestal begint het daarna toch vrij snel hoor ik meestal... :)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Mwah... slijmprop verliezen zegt helaas weinig tot niks.
    Ik ben mijn slijmprop verloren bij 30 weken zwangerschap, en bevallen bij 41.4 weken zwangerschap ;)

4. renske

renske Actief lid

May 19, 2006
    311
    0
    0
    Helaas kan het ook nog een tijdje voor je duren

Dit staat er vermeld over de slijmprop, wel staat er bij baby info bij dat je de vk dan moet inlichten.

Je verliest de slijmprop die tot nu toe je baarmoeder heeft afgesloten. Meestal zit er wat bloed bij het slijm. Je kunt de slijmprop verliezen vóórdat de weeën beginnen, maar ook als je al weeën hebt. Overigens kan het na het verliezen van de slijmprop ook nog meer dan een week duren voordat de bevalling begint.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik hoop dat het het begin is, aangezien ik 'm ook verloren ben. Maar ik verlies 'm nu al drie dagen in stukjes slijm met bloed en ook al heb ik af en toe pijnlijke krampen, ik geloof niet dat er echt iets denderends gebeurt. Maar ik hoop dat het bij jou gauw gaat gebeuren meid!

6. Alita

Alita Niet meer actief

Ligt het er ook niet aan hoever je bent, aangezien ik over een paar dagen ben uitgeteld?

7. ja dat dacht ik dus ook, dat als je m echt weken voor je uitgerekende datum verloor het meestal nog niet zoveel zei maar als je in de buurt ervan al zit dat het dan toch meestal wel snel begint...

8. Alita

Alita Niet meer actief

Aangezien ik ook krampen heb al een paar dagen.... Kijk als je in de 30 week je slijmprop verliest snap ik dat het nog niet hoeft te beteken dat het begint maar vier dagen voor de uitgerkende datum is toch iets anders.
    Weet trouwens wel dat het ook nog iets kan duren hoor maar hoop het niet!

9. renske

renske Actief lid

May 19, 2006
    311
    0
    0
    Ook al ben je uitgerekend dan zegt het (helaas) nog niks over de bevalling.
    Zelfs dan kan je nog ver over tijd lopen ..

10. Jacobien

Jacobien Actief lid

Apr 8, 2008
    378
    0
    0
    Cindy, ik ben met een zwangerschap van 36 weken de slijmprop verloren. Heb toen ruim een dag last van krampen gehad, maar de beeb zit nog steeds inde buik.

Het verliezen van de slijmprop kan het begin van de bevalling zijn, maar het hoeft niet. In ieder geval succes met de laatste loodjes!

11. Alita

Alita Niet meer actief

Neeeeee dat is nu niet wat ik wil horen!

Haha ja ik weet het maar je wilt het zoooo graag he..

We zullen zien wat het bij mij betekent?!

Jullie ook succes....

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Bij Denyce verloor ik hem in delen, vanaf 4 week voor de data.
    EN op de dag dat ik gestript werd verloor ik een glazig propje met bloed uiteindelijk nog 38 uur bezig geweest met voorwerk haha
    Bij Jadey tijdens de weeën verloren.

13. renske

renske Actief lid

May 19, 2006
    311
    0
    0
    hahaha ja ik wist wel dat je dat niet wilde horen ;)
    Ik ben vandaag ook teleurgesteld want de vk heeft geprobeerd te strippen maar helaas, dit was niet mogelijk :(

Dus ook ik moet blijven afwachten.

14. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    hahahah , zal ik weer wat positiefs zeggen dan maar :)

hier verloor ik vrijdags om 04.00 in de ochtend mijn slijmprop en om 22.53 was bryan er , daarbij ben ik wel geholpen door in geleid te worden , maar ik had na het verliezen van de slijmprop wel meteen weeen om de 5 min .....

succes meid ! geloof me , als het zo ver is , dan weet je dat wel :)

15. draaimolen

draaimolen Actief lid

Apr 22, 2007
    479
    0
    0
    Ik verloor mijn slijmprop ´s nachts om 2.oou toen ik naar de toilet ging, om 4.00u diezelfde nacht werd ik wakker van mijn 1e wee. Zoon is uiteindelijk pas 2 dagen later geboren...maar dat is weer een heel ander verhaal :)

Share This Page