Toen ik vanmiddag naar de toilet ging zag ik dat ik een beetje bruin boed had verloren Nou maak ik me wel een beetje zorgen...wie heeft dit ook gehad?
Ik heb het zelf alleen aan het begin gehad ( innestelingsbloed) mischien moet je ff de VK of de GYN bellen Groetjes Annemarie sterkte
Heb er aan het begin geen last van gehad gelukkig... Heb toen net even de vk gebeld en die zei dat ik het in de gaten moest houden. Mocht het terugkomen dan wilde ze dat de gynaecoloog er naar keek. Maar je maakt je toch een beetje zorgen
Ja dat kan ik me wel voorstellen! vooral omdat je al zo ver bent! laat je het weten? sterkte Annemarie
zou goed kunnen meis misschien is je baarmoeder zo aan het oefenen dat dit een teken is van ola ik kom eraaaaaan maar idd hou het goed in de gaten succes en sterkte
Misschien je slijmprop die begint te komen? Spannend!!! Ben benieuwd hoe het verloopt meid!! Snap dat je je zorgen maakt maar je Gyn. weet zeker wat ie doet
Hoi Selin, Das nou toevallig, dit had ik gisteren ook ! Ik zag ín m'n onderbroek dat ik wat bruine afscheiding had verloren. Met het afvegen zag ik niets meer en vandaag ook niets meer gezien. Volgens mij kan het geen kwaad en is het gewoon iets uit de baarmoedermond. Maar, inderdaad ik houd het wel in de gaten. Heb jij er nog last van ? Gr. Carmen
Thnx voor de berichtjes Heb echt de afgelopen dagen goed op het wc papier gelet maar heb geen last meer gehad van het bloedverlies... Lisacar, jij wel? Zou wel fijn zijn als het de slijmprop was...dan weet je tenminste dat je kleine eraan komt (met deze temperaturen is het niet meer leuk he). Denk dat we nog ff moeten wachten tot de kleine komt
Hoi Selin, Nee, heb hierna ook niets meer gezien. Denk niet dat het bij mij de slijnmprop was, daar was t te weinig voor. Denk gewoon een incident..... Heb maandag een afspraak bij de VK, ga t aan haar vragen. Gr. Carmen
Ben benieuwd wat jouw vk denkt dat het is! Mijn vk heeft eigenlijk niet gezegd wat jet zou kunnen zijn....ja misschien een gesprongen adertje zei ze...
Selaam ik had bloedverlies met 34 weken en 1 dag daarna was ik bevallen. Ik had namelijk 4 cm ontsluiting!!