Op buik slapen,kan dat kwaad?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door debke83, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo allemaal,

Ik ben een echt buikslaper, maar probeer nu ik zwanger ben zo min mogelijk op mijn buik te liggen.
    Maar wordt best vaak wakker op mijn buik....kan dat kwaad voor het kindje?

Groetjes Deb

2. Vlindertje86

Vlindertje86 Actief lid

17 dec 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Canarische Eilanden
    Ik ben daar ook wel benieuwd naar, dus wacht even met je mee op antwoorden. Als ik op mijn buik ga liggen begint m'n beebje zich altijd meteen te bewegen, ik voel de trapjes dan heel goed en duidelijk. Ik vraag me dan ook af of het begint te trappen omdat het in de verdrukking komt of omdat ik het gewoon beter voel door de druk...
    Dus idd, kan het kwaad om op je buik te liggen en zo ja of nee, tot hoelang kan je dit blijven doen?

Vlindertje

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hier nog een die benieuwd is naar antwoorden.. maar ilie tot nu toe begrepen dat het geen kwaad kan, maar alleen oncomfortabel is uiteindelijk. dus tot die tijd mogen we gewoon heerlijk op ons buiken slapen. ik had een tijdje dat ik erg harde buik had en voelde erg vol dus lukte het slapen op mijn buik toch niet.. had mezelf dus kunnen aanleren om op mijn zij te liggen.. maar afgelopen week merk ik dat het op mijn buikslapen niet voor ongemak zorgt weer.. dus was ook verbaasd toen ik wakker werd op mijn buik zonder last te hebben.

4. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

Het kan geen kwaad, zolang je er nog prettig op kunt liggen. Ik hoef het niet meer te proberen, want dan krijg ik behoorlijk wat schoppen. Ook als ik bijvoorbeeld gebukt ga zitten, begint het te schoppen :) Ze laat duidelijk merken wat ze niet prettig vindt ;)

5. Ik slaap nog steeds (half) op mijn buik... ;) Zo zie je maar, het kan verschillen. Het kan geen kwaad heb ik begrepen, het kan alleen wat oncomfortabel worden, maar dat merk je vanzelf, he? :D

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.720
    3.152
    113
    Vrouw
    Het kan geen kwaad.. ik slaap ook op mijn buik en heb woensdag nog gevraagd aan de vk of dit kwaad kon.. ze verzekerde me dat dit geen kwaad kon en je gaat zelf wel anders liggen als het niet meer lekker ligt of wanneer de buik in de weg gaat zitten..

Groetjes!

7. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens mij kan het ook geen kwaad. Alleen op een gegeven moment gaat het echt niet meer! Ik kan niet wachtten tot ik weer eens lekker op mijn buik kan slapen!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik lig nog steeds op mijn buik.hoe ik het doe doe ik het maar anders kan ik niet slapen hoor.

het kan echt geen kwaad hoor je buik kan alleen in de weg gaan zitten.ik heb ook niet bepaald een klein buikje maar ik moet echt op mijn buik slapen

9. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Gelukkig! Bedankt voor jullie reacties:)

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nee hoor heb zelf best lang op mijn buik geslapen

11. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hier nog een :)
    Ik word vaak wakker op mijn buik en lig half op mn zij en half op mijn buik als ik in slaap val.

12. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Ik lig ook nogsteeds op mijn buik. Anders val ik gewoon niet in slaap hoor, ik kan alleen in slaap vallen op mijn buik. Ik hoop dat het lukt tot aan het einde, ik moet er niet aan denken, continu op mijn zij of rug liggen, bah.

13. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik wil echt zo graag weer eens lekker op mijn buik slapen maar ik durf dat echt niet hoor.

14. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Klig ook nog lekker op me buik...alhoewel ik vanmorgen toen ik wakker werd een zeurderig gevoel had...maar was ook snel weer verdwenen...

Gister had ik ook zoiets raars...Ik lwerd wakker op me buik...En me tepel leek dubbelgevouwen te zitten :S daar heb ik echt de hele dag last van gehad!

15. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Haha ik ook,slaap ook nog steeds op mijn buik,betrap me er soms op dat ik s'morgens op mijn buik wakker wordt,ben altijd al een buikslaper geweest,

Deel Deze Pagina