Nou had ik vanochtend nadat ik naar de toilet ben geweest bij het afvegen een kloddertje slijm met roze bloedsliertjes erin, zou dit de slijmprop kunnen zijn? Afgelopen vrijdag had ik een klein klontje bloed, zo groot als een erwtje, na toiletgang en wat voorweeën. Ik dacht dat er misschien een adertje geknapt was of zo. Maar heeft dit misschien met de slijmprop te maken. Wie kan me helpen. Ik weet wel dat als je de slijmprop verliest het nog een paar dagen kan duren, maar dan zijn we in ieder geval op weg. Alvast bedankt. Gr. Suus
Klinkt wel als een gedeelte van je prop. Het hoeft helaas niets te zeggen. Meestal beval je dan binnen 2 weken Maar ja, dat is bij jou nu toch al zo Succes!
Hoi Suus, Ik hoop het voor je! Ik had vanmorgen hetzelfde als jij dus heb nu wel hoop dat er in ieder geval iets aan het gebeuren is, want dat mag nu wel van mij Succes hoor! Marit
Klinkt idd als de slijmprop. Ik ben deze s'middags verloren en s'nachts braken mijn vliezen dus bij mij was het een aanzet dat de bevalling snel zou beginnen.
Allemaal bedankt voor de reacties, Ik hoop dat er dan snel wat gebeurt. Spannend hoor. Intussen blijf ik maar rustig afwachten, meer kun je toch niet. @ marit: is het voor jou ook het eerste kindje? Voor ons wel. Ben wel erg benieuwd hoe het allemaal gaat straks. Gr. Suus
Ik verloor slijm twee dagje voor de bevalling dus het kan echt ook wel snel gaan hoor! Succes in ieder geval.
Nou mijn slijmprop was veel groter hoor (zeker 2 a 3 cm dik) dus ik denk dat het misschien een deeltje was. Het zegt helaas niets over wanneer de bevalling begint...ik wacht met je mee.
Ik had vanmiddag ook wat bruin/rozig dik slijm! Hopelijk weer een stapje in de goede richting. Heb nu al een week pijnlijke voorweeen die maar niet doorzetten...
Ik ben 'm denk ik ook verloren. Had vanochtend veel slijm met afvegen, leek wel een klodder snot. Net als vruchtbaar slijm zeg maar (die cervix slijm) maar dan gelig/wittig. Draderig maar wel zonder bloed. Kan dit dan ook de slijmprop zijn?
Dit had ik tijdens mijn weeen...dus tis wel een gedeelte van je slijmprop denk ik ja...hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten of dat je bezig bent.
ik ben vrijdag mn prop verloren maar van weeen nog niks aan het handje wel al 3cm ontsluiting maar het zet maar niet door
ik had disndag de 20ste mijn slijmprom s avonds verloren en de 21 ste ben ik s middags bevallen, bij mij was het dus wel het begin van de bevalling
Bij mij was het wel meer dan een kloddertje (zeg maar gerust een flinke flats), maar inderdaad ook een beetje bloederig. Kwartiertje later kreeg ik wat buikpijn. Drie uur later had ik een kind op m'n buik liggen. Maar het hoeft idd niet zoveel te betekenen, kan ook nog wel dagen of weken duren, helaas...