hey ik heb even een vraagje.. ik ben nu 37 weken en 2 dagen zwanger en heb al weken last van voorweeen..nou was ik net even in de winkel kleren aan het passen en kreeg ik heel erg steken in me buik en rug en kramp in mn bovenbenen..thuis gekomen ben ik na het toilet gegaan en had ik (sorry voor details) enorm veel groene afscheiding..in heb geen infectie of blaasontsteking want daar ben ik eind vorige week op getest..zou dit een begin kunnen zijn van een naderende bevalling? ik hoop het zo..papa mama en zussen kunnen niet meer wachten om de kleine vast te houden! groetjes
zou heel goed kunnen en da slijm kan ook misschien een begin van een slijmprop kunnen zijn... even afwachten laat je het wel weten als het echt begonnen is?
Ik denk niet dat er iets over te zeggen is. Bij iedereen begint het anders. Ik had vanaf 37 weken voorweeen, maar ben pas met bijna 42 weken bevallen zonder enig voorgevoel of zo. Het was vanuit niets naar weeen. Ach, het kan maximaal nog 5 weken duren Zo gepiept!
Spannend. Ik hoop voor je dat het niet zo lang meer zal duren. Hier een spoortje van bruin in mijn slipje, wat is dit?