ik heb voornamelijk 'savonds lage rugpijn! Iemand een idee om dat te voorkomen of te verlichten??? Ik heb vakantie en doe eigenlijk de heledag niet veel! Hoe moet dat dadelijk als ik weer aan het werk ga! Iemand tips of ideeën?
Ik heb er helaas ook al weken behoorlijk last van, nu is mijn rug altijd mijn zwakke plek maar ok. Ik weet nog niet echt iets om te voorkomen, maar heb al enkele nachten wakker gelegen ervan, wat dan wel s wil helpen als m'n mannetje het flink inmasseerd met tijgerbalsem.. Suc6 Groetjes
halllo mijn nicht is nu ongeveer 8 maanden zwanger en die had 2 maanden geleden een band gekocht bij een tebe winkel in het ziekenhuis voor je rug en ze heeft er veel baat bij zei ze misschien ook wel iets voor jou???
hoi hoi, Ik heb vanaf het begin last van mijn rug en later van mijn bekken. Mijn advies is Fysio aan te vragen, ik heb het meteen gekregen, cesar therapie en meiden echt het werkt. I kheb ook zo'n bekkengordel aan moeten schaffen, maar mag hem alleen gebruiken als ik ga werken, anders ga je te veel door. Echt therapie werkt, ik moet nog een aantal weken en dan ben ik er voorlopig vanaf, ik heb er onwijs veel baat bij. Succes!!! liefs fredje
Probeer heel erg goed op je houding te letten! De VK kan je hierover tips geven. Er zijn speciale oefeningen/ houdingen voor.