Hoort dit bij de laatste weken?

Discussion in 'De bevalling' started by hihi, Jun 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. hihi

hihi Actief lid

Oct 23, 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Hallo allemaal,
    Gister had ik echt een off-dagje:$!
    Lage rugpijn, krampen in buik en vagina, hoofdpijn en een misselijk gevoel. De nacht ervoor ook bijna niet geslapen, omdat ik last kreeg van mijn rug en heupen. Kan eigenlijk ook alleen maar op mijn rechter zijkant liggen. En moet steeds naar de wc, soms voor bijna niks.
    Begon het gister echt een beetje zat te worden...
    Als ik de baby voel, ben ik wel blij:) hoor.
    Maar hoort dit nou bij de laatste week/weken? Of zou het griep zijn?
    Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet... Dagen duren lang zo.
    Liefs Hihi

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,071
    3,862
    113
    Klinkt allemaal bekend, je kunt er helaas weinig aan doen. Tussen de middag ofzo nog even een slaapje doen ofzo helpt wel wat. Verder is het afwachten tot de baby er is, succes de komende tijd!

3. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Hier precies het zelfde! Ik probeer daarom tussen de middag gewoon nog wat te slapen en dat lukt meestal wel. Tja, dit zijn dan dus de beruchte laatste loodjes;)

4. amanda23

amanda23 Actief lid

Feb 22, 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hoi,

Hier ook last van gehad. Het hoort erbij. Enne, de dagen duren dan idd lang, ik kon zelfs bijna niet meer lopen van de pijn in mijn bekken en vagina. Ik ben bevallen met 38+6 weken.

Veel sterkte en s6!

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Oke dan weet ik gelijk dat ik me geen zorgen hoef te maken en het er dus gewoon bijhoord.

6. Nanna

Nanna Lid

Sep 15, 2008
    46
    0
    0
    Hier ook last van de laatste loodjes. Vooral 's nachts. Ik weet niet hoe ik moet liggen, brandend maagzuur en mn handen en voeten doen pijn van het vocht. Daarnaast om de 2 uur naar het toilet voor een minimaal plasje. Verder erg gelukkig en nog gelukkiger als ik mn mannetje voel :)

Succes iedereen!

7. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Vroeg me af vanaf jullie dit 'laatste loodjes gevoel kregen'. Ik ben nu namelijk 31 weken zwanger, en heb echt helemaal nergens last van. Kwam het bij jullie ook pas echt de laatste weken? Is natuurlijk bij iedereen anders, maar vroeg ik me toch af.

8. hihi

hihi Actief lid

Oct 23, 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland

Ik ben nu 39 weken zwanger en heb het echt pas sinds een week of 2.
    Had 6 weken verlof vooraf en heb de eerste 3 weken nog heel veel gedaan thuis. Opgeruimd, schoongemaakt etc. Ik barstte van de energie... Maar sinds alles klaar is thuis en ik eigenlijk maar zit te 'wachten' zijn de kwaaltjes erger geworden en heb zo nu en dan er echt genoeg van... Maar ja, nog even geduld en dan krijgen we er iets heel moois voor terug...
    Dus met 31 weken was er bij mij ook niks aan de hand eigenlijk. Komt voor jou misschien ook nog wel.... Ik hoop van niet.
    Liefs Hihi

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    1,194
    1
    0
    Venray
    Ik heb doorgewerkt tot vier weken van te voren en merkte de laatste week voor mijn verlof toch wel dat het wat lastiger begon te worden, daarvoor had ik ook nergens last van. Haha, inmiddels loop ik echt als een pinguin....best lastig ;) Maar goed, doe het gewoon een beetje rustiger aan en dan komt het vast wel goed :)

10. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Hier ook precies hetzelfde hoor!! Ook veel last van bekken en sinds kort mijn schaambot. Overdag gaat het nog wel, maar de nachten zijn sinds een paar dagen echt een drama! Ik begrijp echt niet hoe sommige meiden de laatste weken nog lekker kunnen slapen. Ik heb echt vanalles geprobeerd met (voedings)kussens maar ik weet echt niet hoe ik moet liggen. Als ik maar een beetje op mijn zij lig blijft de kleine net zo lang trappen & duwen totdat ik op mijn rug ga liggen, een eigen willetje dus! :D Op mijn rug doe ik alleen geen oog dicht....

Sterkte!

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Met 33 week had ik al wel ast van dingen maar nu is het toch echt veel erger. Ook s nachts meer last van brandend maagzuur. Meer moeite met slapen en veel vaker plassen. Last van buik (harde buiken, voorweeen) en ben ook weer misselijk. Echt de laatste loodjes dus. Hoop voor je dat het snel mag gaan.

12. Skye

Skye Niet meer actief

Ik had 2 dagen voor de bavalling vooral 's morgens erg last van mijn onderrug. Echt zo'n zeurderig gevoel. Toen mijn vliezen braken, had ik ditzelfde gevoel, alleen dan iets heftiger en het kwam en ging weer (de echte bekende golfbeweging van de wee) Ik ben bevallen met 39+1

13. hihi

hihi Actief lid

Oct 23, 2008
    348
    1
    0
    Juf
    Friesland
    Hallo meiden,
    Bedankt voor jullie reacties en info!
    Dit hoort er dus gewoon allemaal bij....
    Ga nu steeds vroeg van bed (6.30), even wat eten en lezen en dan weer even slapen. Dat voldoet me prima. Kan ik iedereen aanraden...
    En tegen de misselijkheid kreeg ik de volgende tips: beschuit eten en karnemelk drinken. Helpt wel hoor.
    Jullie ook succes met de laatste loodjes!
    Liefs Hihi

Share This Page